Nuffnang

Sunday, January 8, 2012

Bersiaran Dari Ampang...Ujian Dan Nikmat


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Hampir seminggu tidak menulis. Saya sekarang berada di rumah Mimok di Ampang, Selangor. Sebenarnya tidak dirancangpun pemergian ke sini. Asalnya saya di rumah Uwan seperti biasa balik kampung hujung minggu dan Mok yang saya tak tahu ada datang ke sini dan spontan mengajak untuk membantu menyediakan makanan untuk kenduri tahlil yang orang tempah.



Mula-mula terkedu gak sebab tak menyangkapun akan ke Ampang dan pula saya cuma bawa 2 helai baju yang sudah dipakai. Saya belum tentukan balik sama ada hari Rabu atau Sabtu :)


Apapun syukur alhamdulillah kerana Allah mengizinkan saya menulis dari pc sepupu. Allah membalas apa keinginan saya yang terbuku apabila saya dapat menulis di skrin LCT ini yang lebih besar. Sakit mata tengok skrin besar ni.


Pada sudut lain pula, satu ujian supaya tidak leka melayari internet di sini pula. Keutamaan kepada yang wajib dan yang perlu dibuat. Bertenet kemudian.


Jumpa lagi.


P.S: Esok harijadi saya yang ke-33. Alahai tak dapat sambut di rumah sendiri.


P.S.S: Letak kotak jerit baru sama macam jiran punya. Silalah tinggalkan jejak dan kalau ada masalah tak boleh tulis, bagitahu tau.






4 comments:

Jasman said...

selamat hari jadi sis...

Jue said...

Wina..salam ulangtahun yea..moga selalu bahagia n sentiasa dirahmati Allah SWT..aminnnn..:-)


*Sowy yunk..lambat wishhhhhhhhh..huk3

zareliqa afiqa said...

Selamat hari jadi kak wina :) semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki untuk akak.weee^^

p/s: Pakai shoutbox tu senang kan kak..:) yey! sama lar kita jiranku^^

Hanih Borhan said...

Dah tinggal wish kat shoutbox! :)