Nuffnang

Sunday, May 27, 2012

Monolog: Menggunakan LOA Untuk Tabung Nuffnang


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...


Satu ketika aku terfikirkan tentang LOA yang aku buat pada tabung Nuffnang Aku sudah mengamalkan langkah 1 dan 2 iaitu sediakan 'achievement jurnal' dan 'pretend'. Cuma langkah ke-3 iaitu melakukan hipnosis pada fikiran luar sedar aku belum laksanakan lagi. Aku rasa aku kena buat hipnosis sebab Walsh cakap ia adalalah langkah paling berkesan untuk buang keraguan yang tertanam di dalam fikiran luar sedar dan mudah serta cepat untuk melaksanakan proses 'allowing'. Proses 'allowing' adalah proses paling penting dan utama dalam LOA.


Memang aku sudah tengok hasil penggunaan LOA. Ia memang berkesan! Buktinya aku gunakan LOA untuk tabung Nuffnang dan aku dapat hasil apa yang aku hendak. Cuba bayangkan kalau aku guna langkah ke-3? Memang lagi kuat kesan aku cepat capai apa yang aku inginkan :) Apapun hasil tabung duit Nuffnang terkumpul mengikut objektif aku. Rasakan gembira menerima penambahan duit tabung aku sedikit demi sedikit. InsyaAllah. Ikutkan dalam Islam apabila kita yakin Allah akan makbulkan dan tidak bileh ada rasa ragu pun walau sezarah. Jika ragu memanglah tidak segera dimakbulkan. Itu menunjukkan dalam Islam pun ada konsep LOA. Kuasa yakin dan gembira dengan apa yang dicapai walaupun sedikit harus disyukuri dan diraikan.


Aku berasa puas hati dengan apa yang aku dapat. 


P.S: Bagi yang baca tulisan ini bolehlah amalkan dan sekiranya ingin tahu lebih lanjut boleh klik pada pautan 'Law Of Attraction' di ruang paling kiri bawah.


Jumpa lagi.


Gembira Apabila Hasrat Tercapai


No comments: