Nuffnang

Wednesday, December 26, 2012

Buat Berlawanan Hajat


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Ingat tak saya pernah tulis yang saya malas nak pergi majlis tunang sepupu saya di Semenyih? Saya buat sebaliknya. Pergi ke sana dan tidak tinggal di rumah untuk "memulihkan" diri. Waktu terbaring itu dah dapat pakaian yang sesuai. BUKAN baju kurung tetapi jubah. Memang jubah adalah sangat versatil. Uwan saya siap tanya siapa jahit dan siapa beli. Haha saya tergelak. Saya cakap "Auntie jahit dan Wanlah yang pilih kain ni!" Uwan cakap memang dia tak ingat. Haha memang jubah ini dah lama buat masa awal 20-an. Syukur masih muat dan sesuai dipakai. Sayang tak dapat paparkan dalam blog sebab rasa leceh betul nak muat naik dengan XP tak dapat kesan perkakas.

Takpelah harap nanti saya dapat berblog gunakan satu perkakas yang boleh buat semua.

Jumpa lagi.

3 comments:

Jajas said...

mesti jubah pengantin...hehehe

Syazana Zainn said...

upload la, nak gak tengok kak wina ni :D

NA said...

@Jajas: Takla

@Aien: Ek tak tahu comel ke tak.

@Schaze: Ek tak janji bila akan buat. Hehe maaf dipinta.