Nuffnang

Wednesday, December 26, 2012

Kesimpulan Pos Popular Sepanjang Tahun


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...
Sudah menghampiri penghujung tahun 2012. Alhamdulillah tahun ini saya rasakan lebih banyak pengalaman manis daripada yang pahit. Pengalaman pahit yang saya tempuh saya boleh telan. Tiadalah rasa gila-gila teruk.

Kesihatan secara keseluruhan memang BAIK. Syukur :)

Saya tengok pos-pos popular yang telah diterbitkan. Saya tengok tulisan-tulisan popular ialah tulisan tentang kuiz, resipi dan masakan, pengembaraan (travel) dan peraduan.

Saya cuba pelbagaikan tulisan tapi diakui saya lebih suka tulis tentang diri sendiri lebih-lebih lagi mengenai pencarian jiwa, apa saya rasa, apa saya fikir, apa saya alami. Tulisan begini memang tidak dapat lawan jenis tulisan yang saya sebut tapi saya tulis sebagai ingatan kepada diri sendiri.

Jumpa lagi.

P.S: Baru perasan saya lama tak poskan resipi atau masakan. 


4 comments:

Syazana Zainn said...

kalau entry pasal personal,rasa,fikir,dan alami seronok di baca sebab buat kite lebih dekat dgn org tu.hihi

Jajas said...

ni kn blog kak NA...xkesah nak tulis psal diri sendiri...hehe

selamat tahun baru...

FarHANa aZwA said...

kesimpulannya..blog umpama diari hidup kita,,hihi

NA said...

@Schaze: Betul tu.

@Jajas: Cuba pelbagaikan.

@Farhana: Memang macam diari pun :)