Nuffnang

Monday, December 24, 2012

Hujung Minggu


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...
Sungguh sangat sibuk hujung minggu kali ini. Hari Sabtu sahaja sampai 3 kenduri kena hadiri. Kenduri terakhir saya cuma makan buah-buah salut coklat ala-ala air terjun coklat. Hehe. Kenyang sangat.

Ahad pula nasib baik cuma 1 sahaja. Lepas itu balik kampung. Memang tiap-tiap minggu balik kampung. Macam rindu dengan Uwan kena balik selalu walaupun tidak bermalam.
Auntie Nani datang petang tengok saya berbaju kurung. Saya cakaplah tadi ada kenduri kahwin. Auntie macam pelik sebab saya dahulu memang jenis tak rajin ikut mak dan abah pergi kenduri. Saya sanggup duduk rumah sorang-sorang. Saya cakap  sekarang ini makanan kenduri kahwin dah bermacam-macam dan sedap. Hehe tak macam dulu-dulu sama sahaja.

Esok ada kenduri tunang sepupu. Rasa macam malas pula nak turun Semenyih. Ni masih menimbang-nimbang nak pergi ke tidak. Lagipun majlis tunang sahaja. Penat tak hilang lagi dan buat pertama kali buntu nak pakai baju kurung apa. Nampak sangat macam dah habis pilihan untuk baju.

Jumpa lagi.

3 comments:

Syazana Zainn said...

tu la kenduri skrg byk makan best2.haha lepas tu ada berbagai door gift yg manarik..haha

Mas Zull said...

assalamualaikum wina...kesian nyer kepenatan yer...:)

NA said...

@Schaze: Haah betul tu. Salah satu faktor.

@Mama Maszull: Waaikumussalam. Penat jalan dan makan :)

-wina1979-