Nuffnang

Sunday, August 31, 2014

Menyesuaikan Diri


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Saya macam terharu ada juga yang masih baca pos saya. Terima kasih. Itu yang mampu saya ucapkan. Sambung kisah perjalanan saya akan titipkan kemudian. Ikut rasa hati ini. Insya Allah.

Pintu Keluar Dari Bilik Tidur Ke Tempat Ampaian



Esok bermulalah tanggungjawab saya. Harap-harap saya dapat jalankan tugas dengan sabar dan bertenaga. Wahaha sini sejuk sangat kadang-kadang malas nak bangun dari katil dan selimut. Kadang-kadang malas nak mandi. Ambil wuduk pun hampir nak terjerit kena air. Oh sekarang baru saya tahu mengapa saya rasa berat hati tapi tugas ini direstui oleh mak. Harap-harap Allah ampunkan kelemahan saya. Rasa jadual hidup tunggang-langgang di sini. Cara hidup berubah tapi tuntutan kewajipan agama tidak harus berubah.

P.S: Selamat Hari Kemerdekaan Ke-57.



2 comments:

Jue said...

Ins sha allah...pasti wina fpt sesuai kan diri...syokla ley tgok tmpt2 org...tk care dear

maszull said...

assalamualaikum wina...semoga dpt menjalani kehidupan baru di sana...:)