(Tulisan meluahkan perasaan)
Assalamualaikum...
Baru je reda kemarahan kat sistem Maxis, muncul lagi persoalan tentang caj entah apa-apa. Hei, nanti tukar juga penyedia perkhidmatan. Silalah buat semakan apa masalah sistem korang ni. Saya tengok pun banyak juga orang bising pasal sistem korang yang cajkan entah apa-apa. Iklan yang saya taknak pun, korang bagi banyak-banyak lepas tu orang lain termasuk saya boleh terlanggan. Memanglah korang ni tak hiraukan pelanggan ke? Nak untung pun biarlah cara yang betul. Korang nak pelanggan lari ke? Tolonglah jangan bengap sangat kalau dah dapat banyak aduan, silalah betulkan sistem korang tu yang memang nyata ada tak betulnya. Nanti saya tuntut juga di akhirat walaupun amaun tu kecil. Yelah bukan saya seorang, ramai lagi terkena. Amaun kecil campur semua akan jadi banyak juga.
Geram betul. Terpaksa luah kat blog sebab nyata ada je caj baru pula timbul lepas dah komplen caj lain hari tu kat Pusat Maxis. Ubahlah dan perbaikilah sistem korang tu woi, pengguna sekarang bukan bodoh. Jangan saya betul-betul tekad tukar pula. Korang bagi ganjaran pun tapi sistem bangang kenakan caj yang bukan HAKNYA pun tiada guna.
I am grateful what I get either good or bad things. There are lessons in everything that happen to me. Thank you, Allah. You give me strength, wisdom to face the obstacles. You give me this brain to THINK carefully what to say, to act according to your command. Please give me the utmost patience, perseverance. I want to be the strongest person and excel in your trial.