Nuffnang

Monday, April 4, 2011

Penulisan Dinihari Bahagian 2



(Penulisan ringan)

Assalamualaikum...

Selamat pagi sahur. Ada ke yang tengah bersahur untuk puasa sunat? Hehe, saya pula kira makan tengah malam. Buat spagetti bolognaise tanpa menggunakan lada hitam sebaliknya meggunakan cili api yang ditumbuk bersama bawang putih. Nantilah saya letak resipi bersama gambar. Kadang-kadang ada pembaca tak percaya kalau tiada gambar padahal saya memang buat cuma malas ambil gambar dan nak muat naik dengan pc tak boleh detect pemacu CD. Takpelah mungkin tunggu kemudian bila rajin dan masalah selesai.

Ok jumpa lagi.

P.S: Satu hari nanti blog saya ni akan banyak ada gambar-gambar lebih-lebih lagi gambar makanan yang saya masak. Masa tu korang pula muntah tengok banyak sangat gambar sampai bising pula kata tulisan sedikit :)


2 comments:

damha said...

nanti masukan pic resepi yg awak masak ye...he333

NA said...

Ada pos memang saya masukkan gambar. Masalah saya ialah malas muat naik gambar dan kadang-kadang malas ambil gambar. Kalau rajin ambil gambar dengan telefon bimbit yang kualiti gambar takde bagus sangat