Nuffnang

Thursday, October 3, 2013

Makanan Untuk Fikiran


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Hari ni rasa ceria sahaja, gembira menonton tv dan sambil-sambil merenung nikmat Allah yang dirasai.

Jetlag dah hilang. Hampir seminggu dalam dunia sendiri. Tidur awal bangun awal terpisat-pisat fikir eh aku kat mana? Kadang-kadang rindu dengan rumah adik sampai termimpi-mimpi aku terbang semula ke Christchurch dan adik terkejut melihat diri ini di depan pintu rumah. Macam antara realiti dan fantasi bercampur-baur. Kadang-kadang rasa macam diri masih di sana.

Kuat penangan melancong ni. Make you wonder and ponder. Make you think broader than usual. Make you feel that you are blessed WITH everything. Finally make you fresh and alive.

Welcome back to reality and home dear ME! Subhanallah
 

6 comments:

Nor Azimah said...

camtu sekali penangan melancong ni yea..apapun selamat kembali ke dunia realiti, yang lebih penting selamat menghadapi hari-hari sebagai muslimah sejati,amin

Jue said...

beshnyer yunk..ase nak p gak..hik3...emmmm

Jue said...

yunk..syoknyerrr..ase nak p gak..weeeeee...welcme back lalink...:-)


*nak gak g melancong..atleast..ley g jauh dr masalah...emmmm

Syazana Zainn said...

hi kak :D

lepas ni nak pi mana pulak?

hihi. take care ;)

NA said...

@Nor Azimah: Terima kasih kak.

@Jue: Moga Jue dapat selesaikan masalah Jue.

@Schaze: Hehe tak tahu lagi. Kena tunggu orang taja lagi :)

-wina1979-

Syazana Zainn said...

betui tu kak bila dah on vacay ni rasa x mau balik dah hikhik