Nuffnang

Saturday, December 17, 2011

Peraduan Perdana Spot Bola Utusan/Mingguan


 بسم الله الرحمن الرحيم



Assalamualaikum...



Seperti yang saya nyatakan dalam pos sebelumnya masa saya 'bertapa' daripada alam maya ni, saya ada menyertai peraduan anjuran Utusan. Satu set penyertaan dah hantar. Jika takde aral satu lagi set akan menyusul. Kata aral tu sebab saya terhilangkan suratkhabar hari Jumaat 9/11. Maka kena cari atau minta pada saudara-mara yang ada suratkhabar pada hari tersebut.


Peraduan ni kita kena kumpul gambar 1 hingga gambar 15 dan satu hari satu gambar diberikan. Siaran kali pertama pada 20/11hingga 4/12 dan siaran ulangan (set sama disiarkan kali ke-2) disiarkan dari 5/12 hingga 19/12. Tarikh tutup penyertaan pada 31/12/2011.


Ikutkan peraduan ni susah sebab banyak kebarangkalian nak teka kedudukan bola. Bagi yang dah hantar penyertaan rasa senang ke nak teka? Teka memang senang tapi jawapan tu yang tak pasti betul atau tidak.


Nanti saya kongsi jawapan yang saya hantar kat blog lepas 31/12. Boleh tukar-tukar pendapat sama ada jawapan yang anda beri sama dengan jawapan yang saya hantar.


Jumpa lagi.

P.S: Peraduan Jacker tu 6 borang penyertaan saya hantar. Maaf kepada yang bertanya sebelum ni saya lambat jawab setiap borang kena hantar dalam satu sampul surat. Itu syarat penyertaan yang dinyatakan. 




6 comments:

KaK LimAh Si SupiR said...

gdluck kakwina ^_^

Jajas said...

semoga berjaya...

yusuflaili(Goku) said...

salam;
semoga berjaya!!.

aamalinaazman said...

heeee
mang hajen akak ni kan
kekekeke

semoga berjaya kakak!

yusuflaili(Goku) said...

salam;
semoga awak berjaya dlm peraduan ini..

Syazana Zainn said...

rajin betui kak wina ni join contes

nnt schaze buat contess akak nak join tak? hihi =D