Nuffnang

Monday, November 11, 2013

Mengenang Rusia Dan Dia Di Hatiku


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Ingatkan nak tulis sedikit pasal lawatan saya ke Moscow, Volgograd dan St. Petersburg Rusia masa musim panas (nak cerita ringkas) tapi gambar-gambar dari tab saya emelkan tak dapat pula. 

Nak juga tunjukkan gambar pemandu pelancong yang cantik di St. Petersburg pun tak kesampaian. Kalau korang ingat tulisan ini. Dialah yang saya nak ceritakan. Dia ni banyaklah tanya sedikit sebanyak pasal Islam. Tanya mengapa kitaorang tak makan daging. Haha kat sana kitorang jadi vegetarian. Abah terangkan kami makan daging tapi kami kena makan yang disembelih :) Moga Allah beri hidayah pada dia. Nama dia Yulia (sebut Julia).

Nanti saya dapat gambar-gambar dari tab masuk emel saya, saya akan ceritakan satu peristiwa dengan Yulia ni. Hehe. Doakan saya dapat hantar gambar-gambar.

P.S: Dia ingat saya ni budak sekolah. Adeh. Tau orang-orang sana besar dan tinggi. Yulia ni tinggi lampai, peramah.

 

3 comments:

Jue said...

syoknyer yunk..g oversea...bila ntah dapat rasa ley g oversea nie..huk3

NA said...

@Jue: Insyaa Allah adalah rezeki Jue tu :)

-wina1979-

Nor Azimah said...

Na, selalu dapat gi oversea.. untungnya.. tapi kena pandai juga mencari dan mencungkil hikmahnya..