Nuffnang

Wednesday, February 16, 2011

Peraduan Mudah Menang Harian Metro



Assalamualaikum... 

Pernah tak korang masuk peraduan? Mesti pernah kan? Ok sekarang ini, saya sedang memasuki peraduan Mudah Menang anjuran Harian Metro. Sesiapa pembaca setia Harian Metro dan beli suratkhabar ini tiap-tiap hari bolehlah mencuba masuk peraduan ini.

Peraduan ini bermula 21 Jan hingga 6 Mac 2011 selama 5 minggu. Jadi minggu ini adalah minggu ke-3. Jawab satu soalan setiap hari kira kumpul dari Isnin hingga Sabtu dan tampal jawapan harian pada borang pada hari Ahad. Jadi SATU PERADUAN untuk SATU MINGGU.

Hadiah-hadiah lumayan juga ada kereta Peugeot, iPad, motosikal dan pakej pelancongan. Semua hadiah best. Itu pasal saya masuk.

Teringat pula, saya pernah menang (saguhati) anjuran surat khabar juga (bukan Harian Metro). Hehe tapi saya tak pergi ambil sebab hadiah saya menang tu saya tidak minat. Lagipun orang yang telefon tu macam banyak syarat, nak pergi Sri Pentas kena telefon dulu la kalau dia ada di pejabat nak bagi hadiah. Kena bagitahu pengawal keselamatan saya datang untuk apa. Helo, saya datang jauh-jauh kena tunggu awak kena ada pula di pejabat. Lepas tu kena tuntut pada waktu bekerja dalam tempoh masa yang diberikan. Tempoh masa sekejap pula tu. Macam poyo juga syarat.

Harap-harap saya menang. Kawan-kawan tolong doakan supaya dipermudahkan segala. Eh kalau korang minat masuklah peraduan ni. Mana tahu menang kan.

Jumpa lagi.

P.S: Saya memang suka masuk peraduan terutama peraduan di surat khabar. Saya suka dapat hadiah. Eh teringat pula saya pernah menang masa kuiz kat kampungchat, sorang chatter bagi kuiz. Main teka, betul pula. Betul-betul dapat hadiah. Ingatkan dia saja nak meriahkan karpet kampungchat tu. Haha sekali dapat hadiah.


No comments: