Nuffnang

Thursday, January 2, 2014

Perutusan Daripada WombatME


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Pos pertama saya untuk 2014. Alhamdulillah masih hidup lagi saya. Bagi saya 2013 adalah tahun YANG baik bagi saya. Kesihatan baik, emosi baik, LOA saya baik dan pengembaraan pun baik. Tapi kewangan biasa-biasa (banyak berbelanja). Rangkaian (networking) kurang buat. Harap-harap tahun ini semua bagus. Jika ada yang kurang, satu peringatan untuk saya :)

Pada yang tak menang Peraduan Syok Sabtu tu, jangan kecewa dan sedih. Kita cuba lagi. Bila dah selalu masuk peraduan ni saya dah kebal takde perasaan apa-apa. Alhamdulillah masih bersemangat nak sertai. Kenang apa yang baik daripada peraduan itu. Insya Allah satu hari adalah hari kita berjaya juga. Allah nak suruh kita sabar. Hehe. Saya ketika ini ada masuk satu lagi peraduan. Harap menang. Kalau menang, satu daripada senarai hasrat tercapai. Jadi saya berfikiran positif sahaja :D

Terima kasih semua yang melawat, bulan lepas blog saya ramai dikunjungi orang. Nampaknya saya kena luaskan rangkaian (networking) lagi. Haha insya Allah. I just want to do what I want and love. Tak suka paksa diri kalau rasa tak seronok nak buat sesuatu.

Oklah jumpa lagi. Bila tiba tahun baru bermakna umur saya bertambah setahun :( Nak jadi semakin baik dan penyabar.

P.S:Harap-harap pengembaraan saya untuk tahun ini mengujakan. Jumpa orang yang boleh tunjukkan 'keajaiban'. 

  

3 comments:

Nor Azimah said...

InsyaAllah ye..macam-macam azam tahun baru..

Jajas said...

selamat tahun baharu 2014

NA said...

@Kak Nor Azimah: Insya Allah.

@Jajas: Semoga semua selamat.

-wina1979-