Nuffnang

Monday, December 30, 2013

Petua Murah Rezeki


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kepada yang sertai peraduan macam saya kerana memberi maklum balas. Saya cuba sedaya-upaya untuk penuhi permintaan. Ok, kita lupakan seketika cerita mengenai peraduan.

Salah satu petua untuk mudah murah rezeki ialah memenuhi hajat orang yang sangat memerlukan. Tak kisahlah manusia ke atau haiwan. Hajat kecil pun tak apa asalkan kita dapat menggembirakan orang atau makhluk lain. Tak percaya cuba amalkan. Insya Allah. Allah akan penuhi hajat kita pula.

Selamat beramal. Jadikan sikap suka memberi itu amalan pada 2014. Biar kecil asal ikhlas dan istiqamah. 

Lagi satu ialah sentiasa sebut kebaikan orang tersebut dan doakan orang yang memberi itu murah rezeki. Doa itu akan diaminkan malaikat dan kembali pada kita.

Jumpa lagi.

P.S: Usaha yang kecil tapi besar kesannya. 

Gembira Dapat Pengisar Lada Hitam Ini
 

4 comments:

Nor Azimah said...

betul3x, ni mesti dah amalkan ye, dan dah terbukti apa yang diamalkan tu kan..:)

NA said...

@Kak Azimah: Yup sebab ada amalkan :_

-wina1979-

BELAJAR MASAK2 said...

as salam, kat mana beli penggiling lada hitam ni yea...saya di kelantan...biasa beli di kedai mcm mana...kedai plastik ke di kedai jual bahan masakan kek supermarket

NA said...

Tak sure Kelantan kat mana boleh beli? Selalu macam pasaraya besar macam AEON atau Tesco.

-wina1979-