Nuffnang

Thursday, September 25, 2014

The Groynes


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Selasa lalu kami berkelah di The Groynes. Berkelah tengahari. Tak panas, nyaman jer. Sebelum tu singgah beli 'fish and chips', donut dan air kopi. Selain itu adik ipar bawa sos dan air dari rumah.



The Groynes ni besar juga. Ada picnic 1,2,3. Kawasan golf pun ada. Kalau nak jalan-jalan keluarkan peluh memang seronok sebab dikelilingi pokok-pokok. Bunga-bunga pun cantik dan comel sahaja.


Kami Masuk Ke Kiri- The Birches
 
Kami masuk ke arah sini.


 

Ada meja dan kerusi disediakan untuk berkelah. Bentang juga saprah untuk Aidan nak merangkak. Ini pula anak sungai. Tapi ini anak sungai yang bertentangan dengan tempat kami berkelah.


 

Masa makan fish and chips tu ada itik-itik jinak datang dekat. Lapar agaknya saya baling kentang-kentang dan ikan bagi makan. Terkenang kat rumah waktu saya bagi makan pada kucing-kucing dan ayam-ayam di luar rumah.


 


Tengah khayal dan bersiar-siar menikmati keindahan alam tiba-tiba adik saya panggil. Mereka dah berkemas nak balik. Tak puas betul. Aidan dah mengantuk nak tidur. Jadi terpaksalah balik. Apapun saya seronok di sini.


Jumpa lagi. 
 
 

No comments: