Nuffnang

Sunday, December 29, 2013

Pengumuman Tarikh Keputusan Penuh Senarai Pemenang Peraduan Syok Sabtu! Lagi Mudah Menang Harian Metro


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...
Cuti 3 hari tiba-tiba tengok banyak komen ditinggalkan untuk keputusan Peraduan Syok Sabtu! Lagi Mudah Menang Harian Metro. Semua bertanyakan bilakah keputusan penuh akan dikeluarkan.

Saya baru baca Harian Metro, esok 30 Disember 2013 bersamaan Isnin keputusan penuh akan dikeluarkan. Oleh itu kalau taknak tertunggu-tunggu boleh dapatkan Harian Metro esok. Insya Allah kalau tiada aral saya akan tulis senarai 100 orang pemenang tempat ke-3 iaitu 100 X RM1 000 esok.

Terima kasih kerana membaca. Jumpa lagi. Kalau ada kemusykilan boleh tinggalkan komen.

Maklumat terkini 30 Disember: Keputusan penuh dah keluar. Atas permintaan ramai senarai pemenang tempat ke-3 saya dah taip. Kalau ada sesiapa nak tahu nama dorang tersenarai ke tidak, klik sini. Malas nak taip no kad pengenalan. Kalau korang tengok nama ada tapi tak pasti itu korang punya bolehlah bagi contoh Ahmad B Abu. K/P: 700110-11-XXXX. Ok itu sahaja.

 

7 comments:

zareliqa afiqa said...

salam. wahh, akak pon masuk ea? good luck kak :)

NA said...

@Iqa: Saya tak menang, Iqa. Apapun terima kasih doakan.

@Dalila: Nama awak takde.

-wina1979

NA said...

@Princess Nirma; Maaf tak berjaya juga.
Apapun saya dah taip senarai tempat ke-3 tu.

-wina1979-

mariam salleh said...

Nama mariam salleh 850117-11-×××× ada tak ? Tq

NA said...

@Mariam: Maaf takde. Leh tengok saya dah letak senarai nama.

-wina1979-

mariam salleh said...

Tq...hihi igtkan nama tersalah taip n i/c sama...apa2 pun t.kasih

NA said...

@Mariam: Memang Meriam Salleh. Nama ejaan lain. :_

-wina1979-