Nuffnang

Saturday, October 30, 2010

Pengenalan



 "Aku yang masih di persimpangan dunia."

Sebenarnya aku ni macam sesat. Perumpaan sesat di dalam hutan masih tak jumpa jalan keluar.Maka sebab tu nama blog ni me-soul-searching. Harap-harap aku akan jumpa kekuatan aku. Sebenarnya soul-searching ni timbul setelah aku tak berjaya menamatkan pengajian di sebuah institusi. Ketika itu timbul di fikiran, "adakah aku salah ambil jurusan?" Setelah itu perjalanan soul-searching aku bermula. Maka sepanjang aku gagal menamatkan pengajian, aku akan mengharungi hidup dengan tabah dan berjaya menyelesaikan rasa rendah diri aku.

2 comments:

abghani said...

kata org dulu sesat jalan kembali ke pangkal jalan.....tapi skrg ni 3/8/11 masih sesat lagi ke..dh jumpa lum jalan yg seharusnya kita lalui...

NA said...

@Abghani: Ek bro baru perasan ada komen pada tulisan lama. Hmm sekarang takde hilang sangat lagi tapi masih gak mencari.