Nuffnang

Saturday, March 12, 2011

i-Pad 2 dan Top Chef All-Stars




Assalamualaikum...

Selamat pagi Sabtu. Tadi saya dapat komen daripada pembaca, dia bagi satu laman sesawang yang memberikan i-Pad 2 PERCUMA sempena nak keluar di pasaran. Teruja, sekali rupanya tawaran tu untuk mereka yang ada di negara pengeluar iaitu USA. Uwaa sedih saya tak layak mohon padahal nak sangat i-Pad tapi saya hargai sebab pembaca saya ini tak kedekut ilmu bagitahu i-Pad boleh dapat secara percuma, dia suruh cepat-cepat mohon tawaran terhad. Kepada pembaca tu (saya tak tahu nama sebab dia tidak berikan nama) kalau awak baca entri ini (alih bahasa kalau tak faham), mohonkan untuk saya dan awak poskan i-Pad ke Malaysia (saya tinggal di Malaysia bukan USA). Mungkin awak pun nak jadi seorang yang pemurah macam Bill Gates. Ehem, saya puji awak. Apapun terima kasih kerana peka. (Mentang-mentanglah saya asyik sebut saya suka masuk peraduan dan antara hadiah Peraduan Mudah Menang tu hadiah iPad)

Apapun nak cerita pasal Top Chef All-Stars episod ke-13 yang saya lihat di laman tvblinkx. Nampaknya Carla tidak dapat meneruskan ke akhir bahagian 2. Tinggal Richard, Mike, Tiffany dan Antonia.
Nampaknya pilihan saya untuk jadi juara ialah Richard. Tak sabar nak tengok minggu depan.

Jumpa lagi.

P.S: Kepada pemberi komen pasal i-Pad 2 kalau awak dapat mohon untuk saya dan nak poskan, komen lagi minta alamat saya. Eh komen awak saya buang sebab orang lain kat sini tak dapat mohon. Moga awak berjaya dapat i-Pad 2 dan terima kasih kerana membaca.



No comments: