Nuffnang

Tuesday, March 1, 2011

Pasal Saya



Assalamualaikum…

Ini kawan sekolah saya bagi dalam emel mengenai karakter saya. Saya ambil sebahagian untuk dihuraikan.

“Thought, analysis, introspection, and seclusiveness are all characteristics of the expression number 7. The hallmark of the number 7 is a good mind, and especially good at searching out and finding the truth. You are so very capable of analyzing, judging and discriminating, that very little ever escapes your observation and deep understanding. You are the type of person that can really get involved in a search for wisdom or hidden truths, often becoming an authority on whatever it is your are focusing on.”

Moga berjaya apa saya fokus. Betul la tu, saya akan pastikan saya berjaya dalam perkara saya TUMPUKAN. Memang saya akan fikir mendalam macam mana nak buat sesuatu itu berjaya.

“You dream of artistic expression; writing, painting, music. You would seek to more freely express your inner feeling and obtain more enjoyment from life. You also dream of being more popular, likable, and appreciated.”

Haha impian, memang kuat berangan dan saya memang kalau nak buat sesuatu itu mesti MENYERONOKKAN saya. Kalau tengok tulisan saya sebelum ini ada pasal KERJA yang MENYERONOKKAN. Kalau tak seronok, ia akan ditinggalkan tidak lama lagi. Saya memang suka buat kerja kalau saya suka dan dalam keadaan SERONOK. Memang saya buat saya pastikan berguna pada orang lain dan dihargai. Betul la tu. Pasal popular tu kan,haha, ia datang sendiri.


No comments: