Nuffnang

Saturday, March 26, 2011

Harap Berjaya



Assalamualaikum...

Baru balik dari Mahkota Century Hotel. Dapat juga makan buffet dengan tema BBQ dan stimbot. Alhamdulillah. Adik saya H suruh saya  cadangkan. Bila tanya emak, dia cakap suka hati, H pun tak kisah. H nak saya yang pilih. Haha, mula-mula saya taknak konon rasa melampau pula saya yang nak cadangkan. Tapi H tak kisah.

Masa makan-makan tu, ada borak pasal kerja. H tanya mak kalau dia tak kerja kerajaan dia kena bayar ganti rugi RM250 000. Adik saya tanya takpe ke kalau dia minta kat tempat lain (sebelum ni dia dapat kat Singapura sebelum tamat belajar tapi tolak). Mak cakap tak kisah asal dia gembira. Penting kalau dia dapat tempat lain, tak kisah kena bayar ganti rugi. Mak macam teruja je lebih-lebih lagi kalau H dapat kerja kat NZ. Hehe, dapat melancong lama-lama kat sana. Adik cakap nanti kita main ski pula. Elok la H, kalau nak lari. Sayapun nak lari gak tapi saya susah sikit sebab perempuan. Kalau H dah ada kat situ, saya boleh lari ke sana juga :)

Kita tengok nanti. Harap-harap dapat kerja kat sana dan merupakan keputusan yang terbaik.

P.S: Hati saya dah terbuka pada omputih ni.Haha.

P.S.S: Makanan sangat sedap terutama kek keju beri biru. Lembut gila. Takde spaghetti ler pula buffet

Jumpa lagi.


No comments: