Nuffnang

Sunday, May 29, 2011

Ringkasan Hari Ini



Assalamualaikum...


Bertemu kembali. Saya baru sahaja pulang ke rumah pukul 9 malam. Pulang dari melawat Wan dan sebelum balik singgah seketika di rumah Makchek. Nampaknya hari ini aktiviti banyak di luar.


Kenduri kahwin yang kami hadiri pun sangat seronok. Makanan kampung yang sedap. Ada masak lemak pisang muda. Nyum. Makan sangat cepat dan berselera. Kenderat pun bagus cepat sahaja mengisi air basuh tangan yang kosong. Meja pun bersih tak macam kenduri kahwin yang saya pergi semalam.


Ada singgah pasaraya Giant di kampung Wan, saya beli barang untuk masuk peraduan. Kena ada bukti pembelian.


Gembira saya dapat jumpa muat turun perkakas pembesar suara untuk pc umum ini. Dapatlah saya menonton America's Next Top Model musim ke-16 yang ada siri saya terlepas tengok semasa H kahwin. Nanti sambung tengok siri House, sitkom. Maka saya kembali menjadi pelawat setia laman tvblinkx.


Ok itu aje ringkasan hari ini. Jumpa lagi...


No comments: