Nuffnang

Monday, May 16, 2011

Tandatangan 'wombatME' hilang

Assalamualaikum...

Korang perasan kan tandatangan 'wombatME' pada tulisan lama saya tiada. Saya pun baru perasan semalam. Mula-mula ingatkan pandangan Mozilla saya yang tak boleh sebab memang ada plug-in saya tak muat turun. Tengok pada Chrome pun cuma ada kotak kecil tanpa ada tulisan 'wombatME'. Apabila klik kotak kecil tu, keluar tiada imej lokasi tersebut.

Memang tandatangan tu saya letak dalam draf blogger untuk pautan bagi setiap pengakhiran tulisan saya. Nampaknya tandatangan 'wombatME' saya belum dipulihkan. Saya akan tunggu pihak blogger pulihkan sehingga mungkin hari Rabu. Kalau tiada, saya akan gantikan dengan letak mungkin gambar-gambar dalam simpanan blog saya.

Ok itu aje. Jumpa lagi


 

1 comment:

Jue said...

ilek2...t ade kot yunk..he3