Nuffnang

Friday, October 14, 2011

Blog Jiran Jiran Blog


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Baru terperasan yang saya menulis terbalik perkataan jiran blog. Patut blog jiran. Ada beza rupanya. 

Ok nak umumkan saya dah ada jiran. Eh saya terkeliru. Blog jiran atau jiran blog? Saya dah ada jiran blog. Saya dah ada blog untuk berjiran dengan blog saya.

Hehe persetujuan suka sama suka. Oklah kami sama-sama tinggal di Melaka. Mungkin boleh berjumpa di luar pula. Terima kasih Iqa sebab menawarkan diri untuk menjadi jiran Kak Wina.

Iqa ni pernah kasi dodol doodle. Mungkin lepas ni kasi lain pula *kenyit mata kat Iqa* Haha saya belum kasi dia apa-apa lagi. Minta macam-macam saya ni.

Ok anda yang belum kenal Iqa (rasa ramai dah kenal dia ni), boleh ke blog dia yer atau tengok pos-pos dia atas arkib tu.

Jumpa lagi.

Mari kita menjadi jiran blog yang baik.


 Ni dodol-dodol yang Iqa pernah buat.


10 comments:

bobiedanbad said...

comelnya dodol itu :)

NA said...

@Bobiedanbad: Tu pasal hehe.

Lia Irdelia said...

WAH...
saya tak pandai wat dodol tu..
huhuhu...

NA said...

@Lia: Haha saya lagi tak reti buat.

zareliqa afiqa said...

Thanks kak buat entry.hehe~ jiran blog ke,blog jiran ke,Janji jiran dalam blog.huhu..kompius sudah.^^

Ezad Skytech said...

hee.selamat berjiran kak..:D
comel2 je doodle tu..tak reti sy nak buatnya..hee~

[sutera kasih] said...

hai kak wina hehe
singgah menjenguk dr blog jiran akak

NA said...

@Iqa: Tulah Iqa asal faham makna berjiran dalam blog :)

@Ezad: Hehe Ezad suruh jiran Ezad wat.

@Sutera Kasih: Terima kasih datang.

as91 said...

;)

aimie amalina said...

waaaaaaaaaaaaaaa
akak mimi dh ade jiraaann
beshhhhnyeeee
heeee
besh2
selamat berjiran akak cyg!