Nuffnang

Saturday, October 15, 2011

Tulisan Luahan Perasaan


 بسم الله الرحمن الرحيم

Pada saat ini apa yang dilakukan serba tak kena. Apa yang tak kena ni? Buat burger ikan pun, isi ikan hancur.

Rasa angin satu badan je.

Bukan saat yang menyenangkan.


Monyok Macam Wombat Ni


25 comments:

secret Ash said...

Laa... Ada masalah ke nie?

Firdnurjue said...

npe ni dear??sbr k..huk3

Niena Pengembara Ilahi said...

jgn monyok cenggitu,, nanti nampak comel hehe

bobiedanbad said...

bertenang ada masanya kita di uji, kesabaran di uji

abghani said...

fish filet tu dh expire kot.

yusuflaili said...

Salam;
Memang sering berlaku saat seperti itu..kadang2 kita tak tahu kenapa dan selalunya ia akan hilang sendiri..

iema... said...

hehehehe biasalah tuh kak wina...
bila kita buat tak menjadi, mesti rasa marah kan..?

teha said...

senyuum pliss :) hahaha !

Santri T.P.I.N.I said...

lupa nak taruk tepung kanji kot...sebab tu tak melekat dan hancur...

Saiazuan said...

find the inner peace ;)

PUTERI AISYAH said...

mood tak ok lah tu............nanti ok lah yer

[sutera kasih] said...

kenapa ni kak?huhu

maszull said...

salam wina....sabar yer wina buatlah sekali lg mungkin ianya akan berjaya juga nanti...:)

L said...

tgh memikirkan sesuatu tuuh..

nk taw nikmat dunia? jom bacer...
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-nikmat-dunia.html

NA said...

@Secret Ash: Masalah bodoh je.

@Jue: Sabar :)

@Niena: Comel :)

@Bobiedanbad: Tulah kita diuji.

@Abghani: Taklah.

@Yusuf: Sekarang dah hilang.

@Iema: Haah rasa nak marah.

@Teha: Nak senyum ni :)

@Santri: Ni beli yang dah siap.

@Saiazuan: Yer pergi soul-searching jap.

@Puteri Aisyah: Dah ok.

@Sutera Kasih: Entah rasa nak marah walaupun benda kecil.

@Mama Maszull: Yer takde salah fillet tu :)

@L: Nanti saya baca.

Mama Atiyyah Umairah said...

Sabo erk...usahe agi..lpaskan sgale yg tpendam tuh...nti da lega....mjadi la sumenye...:)

NA said...

@Atiyyah: Dah lega. Fikir mendalam dan mengkaji baik buruk.

[sutera kasih] said...

@kak wina:
ohhhh..biasala tu kak, sy pun kdg2 camtu jgk huhu..jiwa lembut tu mudah nk sensitif..aka sabar k?

SoLy SoLicious said...

jg marah.. SMILE :))

OnE_NiEy ChAn said...

senyum lah :)))

NA said...

@Sutera Kasih: Alhamdulillah dah ok.

@Soly: Hehe senyum dah :D

@One Niey: Ok senyum sampai ke telinga.

zareliqa afiqa said...

Wahh~ sabo2 jiranku.ehehe~ kalau monyok macam wombat tu mesti comel. :D
Rajin kak wina buat burger.Iqa slalu beli yang da siap jek.ataupun beli,pastu goreng kat uma.hihi :)

NA said...

@Iqa: Ni yang sejuk beku. Hehe bukan buat sendiri.

KaK LimAh Si SupiR said...

rilek kakwina rilek..xkalot..xkalot..ehehe ^_^

aimie amalina said...

akak wina channnnnnn!
nape monyok ni
rindu mimi ehhh
ni mimi dtg!
toink2.. =]