Nuffnang

Thursday, October 13, 2011

Monolog Spontan Khamis 13/10


 بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah apa yang ingin kuhajati semakin dapat kucapai. Tak sangka sasaran yang aku buat menampakkan hasil. Mulanya nampak mustahil tapi rupanya tidak.

Macam mahu buat lompat bintang je. Hiyaahhhhh...




P.S: Rasa kekurangan perasaan jer dari semalam hingga kini takde pos/tulisan Mimito. Macam nak rehat juga lepas baca pos dia semalam.


12 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

lompat bintang?adakah berlaku sesuatu yg istimewa?atau lps baca post tu rasa ingin melompat bintang?

Santri T.P.I.N.I said...

nice gambar ni wina...tenang dan mendamaikan. terima kasih atas tuto yg diberikan dan entri baru saya mula ter update dah...he3 suka3

yusuflaili said...

salam;
jangan mudah berpuas hati dan jgn cepat terasa penat..masih byk yg perlu dilakukan disamping kita mempertahankan apa yg dah menjadi milik kita..

Firdnurjue said...

YUnk..pea yg dihajati 2..ahaks..xmo syer ke??Allhamdulillah da dapat yea..hik3..:-)


*Jue selalu dtgla syg..kih3

bobiedanbad said...

Alhamdullilah :)

GaRy™ said...

alhamdulillah... tahniah kak.. ^^

abghani said...

rehatkan minda

zareliqa afiqa said...

nak lompat bintang jugak^^
yela..ada jugak baca entry mimi smlm.kemanakah? huhu

Mama Atiyyah Umairah said...

Alhamdulillah...smoge ape yg dhjati dmakbulkan illahi....

[sutera kasih] said...

syukur alhamdulillah kalau hajat tercapai :)

NA said...

@Niena: Lepas peristiwa tu rasa nak lompat bintang.

@Santri: Alhamdulillah sebab berjaya.

@Yusuf: Terima kasih atas nasihat. Ni buat sasaran baru pula :)

@Jue: Belum dapat lagi tapi hampir. InsyaAllah.

@Bobiedanbad: Terima kasih.

@Gary: Gary,lama tak nampak :)

@Abghani: Hmm..

@Iqa: Baca juga yer.

@Atiyyah: Amin.

@Sutera Kasih: Hampir tercapai :)

aimie amalina said...

akak!
haiyoooo
tersentuh ye..huu
sedih pulak miii
akak tamo x de perasaan taw
mimito selalu mai sini taw
huuu


hayooo
ape tu kak
kongsi la dgn mimito =]
weee
tahniah kak!