Nuffnang

Monday, October 10, 2011

Penghargaan Terima Kasih


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Dah lama tak buat tulisan penghargaan terima kasih ni. Apabila dilihat pada pos lama barulah teringat. Ingat nak buat sebulan sekali tulisan terima kasih sekali terlupa pula.

Tak rugi pun menyatakan penghargaan kan? Malah Allah tambah-tambah lagi kalau kita bersyukur. Lain orang lain cara. Ada buat pemberian, peraduan dan macam-macam kan. Saya cuma dapat balas lawatan dan semestinya doa juga (sebenarnya doa kan patut untuk para Muslimin Muslimat)  serta pos khas ni.

Terima kasih yang sudi singgah sama ada secara tersinggah atau memang dah tahu blog ni lalu singgah. Hehe kalau saya rajin, boleh ditukarkan cara dengan beri hadiah pula kan satu hari nanti. Satu cara menghubungkan silaturrahim tu dengan pemberian hadiah. Lagi erat. Macam dicadangkan oleh Rasullah. 

Terima kasih juga kepada pembaca senyap dan tak lupa bekas rakan sekolah saya harima. Sokongan saya hargai.

Ok itu sahaja. Jumpa lagi.

P.S: Tolong doakan saya tak lupa diri. Hehe. Takut lupa daratan.


Bunga Untuk Yang Singgah :)




15 comments:

bobiedanbad said...

terima kasih ,beri bunga hehehe

NA said...

@Bobiedanbad: Yer terima kasih singgah sini.

Lia Irdelia said...

tq, sudi singgah belog ku.. :)

maszull said...

salam wina...InsyaAllah semoga kita sama2 x lupa diri kn...:)

NA said...

@Lia : :)

@Mama Maszull: Salam mama. Haah semoga tak lupa diri.

fatynadia said...

sama sama kak. menulislah selalu kami nak baca!

cantk bunga tu :)

SoLy SoLicious said...

same2.... :)).. sy suke je singgah sini :))

yusuflaili said...

Salam;
terima kasih juga kat awak sbb selalu komen diblog aku..

abghani said...

trima kasih jugak..masih sudi singgah blog BPB

zareliqa afiqa said...

Terima kasih jugak kat Kak Wina slalu dtg belog Iqa.wink~ wink~ ^.-

Firdnurjue said...

yunk..jue singgah..came2..hik3..hope terus power lagi menulis k..:-)

NA said...

@Soly: Kadang pos blog ni kureng ilmu.

@Yusuf: :)

@Abghani: Perkara kecil je.

@Iqa: Blog Iqa kan cantik.

@Jue: Amin.

Terima kasih semua.

NA said...

@Fatyn: Tak tahu mengapa komen awak ni termasuk spam. Hehe nanti ambil gambar bunga banyak-banyak.

aimie amalina said...

maceh akak!
sebb selalu jadi teman si Lily yg koneng tuuuu
heheheh
syg akak!=]

NA said...

@Mimito: Sebab blog Mimi best. Untuk santapan jiwa dan merenung :)