Nuffnang

Wednesday, September 28, 2011

Tak Jadi Pula


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...
Tak jadi pula nak keluar macam dirancang. Cuaca panas terik pula. Haha jangan cakap saya puteri lilin. Nak jalan kaki kena berkira tentang cuaca ni. Nak tunggu cuaca macam dingin Cameron Highlands? Agaknya kena spontan tanpa rancang banyak-banyak baru jadi pergi.

Ok selamat berehat semua. Jumpa lagi.


17 comments:

aamalinaazman said...

huuuu
kat sini ojan je kak
x boelh nak kuar
huu..x pe..nnti boleh kuar ye..heeeee

akak..maceh atas nasihat itu...insyaAllah..mudah2an kak =]

NA said...

@Mimito: Hehe nampak sangat nak cuaca cerah tapi dingin ler tu :)

maszull said...

salam wina...nak pi mana tu wina...:)

NA said...

@Mama Maszull: Nak pergi JJ Bandar Melaka nak jalan-jalan cuci mata.

zareliqa afiqa said...

oowhh~ tak jadi ke.takpe2.lenkali pun boleh. :)
ari ni mmg panas.

NA said...

@Iqa: Nak ada orang heret baru pergi kut :)

KaK LimAh Si SupiR said...

mau k mana? ehehe...kt sini mendung j :)

Anonymous said...

akak, sediakan payung sebelum hujan.. hehe.

NA said...

@Kak Limah: Pergi jalan keliling JJ Bandar Melaka :) Mendung pun seronok gak jalan.

NA said...

@Fatyn: Haha tau jerla Kak Wina jenis malas bawa payung.

Mama atiyyah said...

kte mrancang..tuhan menetukan...hehehee...sorry ya...bz ckit...jrng dpt BW and blas komen...nnti cuti wa bw puas2 eh...hehehe...

NA said...

@Atiyyah: Ok beb.

maszull said...

salam wina...wah nak jejalan cuci mata yer...baik jejalan tu yer...:)

Unknown said...

sini kan pagi2 dah ujan

masuk tghari panas nak giler.

masuk petang mendung berarak kelabu..adeh =,="

NA said...

@Mama Maszull: Terima kasih mama.

@Schaze: Tulah cuaca tak menentu.

Ezad Skytech said...

sekarang ni cuaca tak menentu la kak.. tapi syok jugak kalau hujan..sejuk sikit cuaca..hee~

NA said...

@Ezad: Tengah bunyi guruh lak sekarang.

@Saiazuan: Betul tu.