Nuffnang

Saturday, September 5, 2020

Terima Hadiah Sebagai Pengomen Utama

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Selasa sebelum ke Cameron Highlands,  kebetulan baca pos Dana mengenai hadiah diterima. Tidak lama selepas itu, terdengar bunyi hon. Rupanya van pos laju datang.


Parcel Pos Laju


Memang tidak jangka barang sendiri. Selalu barang kepunyaan adik-adik. Sayalah proksi yang mengambilnya.


Gel Aloe Vera


Masa penghantar sebut nama pun saya tidak perasan. Saya main sebut dia tiada di sini. Jadi penghantar itu tanya nama dan kad pengenalan. Saya belek-belek maklumat yang ada di luar bungkusan. Saya menjerit.  "Eh ini saya punya." Tengok nama penghantar baru teringat saya salah seorang pengomen utama blog Shikin Razali.


Jam Tangan


Gembira dapat jam warna coklat dan gel aloe vera.

Terima kasih daun keladi.



97 comments:

Cikgu Bada said...

Tahniah..bestnya dapat hadiah

#JMBELOG said...

tahniah

hasliynda umairah beauty said...

tahniah

Himawan Sant said...

Wuaah .. mantaap .. dapat give away nih 🤩

Syaz Rahim said...

Alhamdulillah rezeki tu ;)

Muhammad Naim Abdullah said...

Tahniah . rezeki tu. hehe

Unknown said...

dasyat hadiah dia.

Dulu2 kalau hadiah top komentar ni setakat keychain je..

hahah..

Shikin Razali said...

Alhamdulillah, hadiah selamat sampai di tangan awak.. Anyway tahniah sekali lagi.. dan jangan segan-segan nak komen lagi kat jurnal akak yea.. hihihi

NA said...

Memang hadiah menarik.

NA said...

Insya Allah ada kelapangan dan rezeki.

NA said...

Amin. Hehe tapi tidak boleh kawan rezeki Naim.

NA said...

Amin. Tq Shaz.

NA said...

Mantap.

NA said...

Terima kasih.

NA said...

Tq.

NA said...

Alhamdulillah.

nohas said...

Bestnya..Alhamdulillah..cantik jamnya..

mama sara nur said...

tahniah
bestnya dpt adiah

NA said...

Moga murah rezeki orang yang beri.

NA said...

Alhamdulillah saya bertuah dan murah rezeki. Hehe.

Nur Asyiqin said...

Tahniah NA ;)

NA said...

Tq Ummi.

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah. Tahniah kak rezeki akak. Cantik hadiah jam tu.

Warisan Petani said...

Alhamdulillah
rezeki rajin blogrunning dan komen

NA said...

Uwan saya pun cakap cantik
Terima kasih puji.

NA said...

Ada kesempatan dan kerajinan.

nayfatimahrasyid said...

Congrats NA👏👏

NA said...

Tq.

Kamsiah yusoff said...

tahniah...semoga makin murah rezeki si pemberi dan penerima

NA said...

Amin. Tq Kak Kamsiah.

Fuzy Hamid said...

Alhamdulillah...rezeki tu. Paling best dapat jam tu kann

NA said...

Haah terus pakai masa pergi Cameron Highlands. Sesuai dengan pergelangan tangan. Alhamdulillah.

Abam Kie said...

tahniah. semoga hadiah2 itu bakal memberikan inspirasi utk anda terus berblog dgn lebih rajin lg...

NA said...

Amin. Insya Allah.

nayfatimahrasyid said...

NA, cikbunga singgah Isnin 🌹🌹

NA said...

Terima kasih kerana singgah.

shima jelani said...

Tahniah :) Bestnya dapat hadiah jam

NA said...

Tq. Memang seronok.

Nor Azimah Ali said...

Tulah, akk pun ada terfikir tu..utk yg rajin berukhwah dgn akk mcm Na, nohas, syaz..in shaa Allah ada rezeki nnt ye.

NA said...

Insya Allah, moga murah rezeki Kak Nor Azimah. Amin.

mrhanafi said...

mesti seronokkan dapat bungkusan hadiah..

kalau setiap hari lagi best

NA said...

Alhamdulillah dapat.

Cik Ash said...

Tahniah.. Dah lama x jadi top dekat komen blog shikin razali..

NA said...

Pernah jadi tukang komen di blog Shikin rupanya.
Harap kembali semula, Cik Ash.

Rubiah Kadir said...

Tahniah NA. Cantik jam 🥰

Ujie Othman said...

Wah..syok tu NA.
Tahniah!

dear anies said...

wahhh tahniah! tahniah! rezeki tuuu ;-)

NA said...

Memang syok.
Tq.

NA said...

Rezeki jangan ditolak.

Azirahman said...

Tahniah.....menarik hadiahnya.

Mrs. A said...

Alhamdulillah rezeki berblog ;-)

norhidana said...

bestnya kak... tahniah

NA said...

Memang cantik. Hehe terlewat balas komen.

NA said...

Tq.

NA said...

Ada kesempatan. Alhamdulillah.

NA said...

Memang menarik.

dear anies said...

musuh jgn dicari ;-)

NA said...

Ya seronok baca blog orang. Komen.

Curheart.Bedelia said...

woah bestnya ^_^ Alhamdulillah rezeki hee

NA said...

Alhamdulillah. Semoga murah rezeki.

Djangkaru Bumi said...

Sungguh luar biasa
Saya jadi ikut senang membacanya
Wah kapan saya dapat hadiah seperti itu ya
Wah pokoknya mengharap banget deh

NA said...

Insya Allah saudara akan dapat juga.

Cik Suerin said...

Tahniah Na! 👍🏻✨

NA said...

Tq.

Litah L said...

wahhh..congrats!

NA said...

Harap istiqamah.

CT said...

salam pengenalan...hi NA

Best dapat hadiah dari peminat misteri...

tuliskini.blogspot.com

NA said...

Terima kasih singgah.
Bukan hadiah daripada peminat misteri tapi jadi tukang komen paling banyak.

Zurainny Ismail said...

Tahniah dpt hadiah! ;)

Shida Radzuan said...

wahh tahniah NA :)
bertuah dpt jam tu cantik tau :)

NA said...

Memang terus pakai.

NA said...

Rezeki jangan ditolak.

anakdenesor said...

tahniahhh..rezeki anda..cantik jam nya

nayfatimahrasyid said...

NA citer cameron bila nak publish 🌹🌹

NA said...

Terima kasih ingatkan. Ada terbit satu pos hari ini.

NA said...

Terus rasmikan masa pergi CH.

sophea ◇ said...

tahniahh

Etuza said...

Tahniah ya

TukangKebun said...

Tahniah. Murah rezeki. Samalah saya pun jadi proxy ambil barang2 sampai adik2 punya.

NA said...

Tq.

NA said...

Ada rezeki.

NA said...

Dapat komisyen jadi proksi tidak?

Nour Adieb said...

tahniahhh! bestnya dpt hadiah 😁 murah rezeki

NA said...

Amin. Semoga tukang beri hadiah murah rezeki.

Galaksi Viral said...

Wah, tahniah kak dapat hadiah. dapat jam dan gel aloe vera. murah rezeki akak. Aamin.

dear anies said...

pakwe kena cari eh ehhh😆😆

NA said...

Tq doakan. Semoga GV pun sama.

NA said...

Haha. Terus kahwin.

Cik TK said...

Wah bestnya dapat hadiah!! Tahniah!!!

NA said...

Tq.

I am LZ said...

W'salam NA,
Alhamdulillah rezeki.. Dapat bayangkan NA teriak sebab tak jangka dapat hadiah tak disangka kann tentulah seronok.

NA said...

Haha posmen itu nampak annoyed. Kalau kata barang itu saya punya, tidak payah dia tanya nama dan kad pengenalan. Hehe.

dear anies said...

tau x pe...

eh sy lupa td. sy nk minta details kalau x keberatan. tlg beri sy full name, alamat dan no. hp ya. komen kt blog sy. jgn risau sy x publish. thanks😊

NA said...

Ok.

Nur said...

Alhamdulillah, rezeki tu. NA memang rajin komen, di blog saya pun. Terima kasih, saya hargainya. :)

NA said...

Tengah ada kelapangan masa dan rajin melawat blog orang. Hehe.

Nina Mads said...

alhamdulillah rezeki blogging. lawa jam tu