Nuffnang

Thursday, February 11, 2021

Hadiah Sudah Dapat!

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Akhirnya dapat buka bungkusan hadiah. Terima lewat petang semalam. Waktu penghantar hantar, hujan mula turun. Sepantas kilat ambil dari atas pagar. Besar juga bungkusan.

Bungkusan Plastik Barang


Tidak terus buka, terus mesej orang yang hadiahkan kata barang sudah sampai. Tenangkan hati pemberi. Dia sudah risau, ikut status sudah dihantar pukul 2 petang tapi saya kata belum dapat. Siap tanya apa barang dalam ini. Dari luar nampak biasa lihat, bintik-bintik kelabu tapi masih belum buka sebab hendak makan lewat petang sambil otak ligat berfikir apa barang di dalam.

Haha masih tidak buka sampai malam tapi sudah tahu apa di dalamnya sebab tahu apa yang saya pandang itu apa.

Masa membuka.

Bahagian Luar



Bahagian luar. Dapat teka tidak?

Bahagian dalam. Betul tekaan saya
Sama warna dengan sofa ungu saya.

Bahagian Dalam


Terus bentang di bahagian laluan sofa. 

Karpet

Terima kasih Ita.

 

36 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

Rezeki dapat hadiah hehe

Amie said...

Cantiknya! Lembut warnanya. Tahniah.

nohas said...

Alhamdulillah..cantik..

nayfatimahrasyid said...

Congrats NA... Nanti bagi address yer👆

mama sara nur said...

rezeki
cantikk kalernya

Adinda Baizura Mazlan said...

Cantik! Tahniah! :)

NA said...

Minta alamat saya ke? Boleh beri emel untuk saya hantar ke situ? Tq.

Litah L said...

alhamdulillah rezeki hehehe
cantik!

Rozita Ceritaita said...

alhamdulillah dah sampai.. lega wina suka hadiah yang tak seberapa ni.. harap bermanfaat ya..

nona sani said...

Wow, bestnyaaaa..Tahniahhhh, boleh try jugak nanti..hehhe

Nur said...

Wah, dapat carpet. Cantik. Tahniah, NA.

Atie Zieya said...

alhamdulillah.. cantik ni

NA said...

Memang bermanfaat.

Shikin Razali said...

Alhamdulillah.. cantiklah warna karpet tue kak NA.. semoga akak dan di pemberi dimurahkan rezeki..

NA said...

Amin. Tq semua yang doa dan puji :)

Ana Jingga said...

wah alhamdulillah rezeki matching laa dengan sofa ye NA :)

Kai said...

Wah kalau Kai excited parcel sampai terus nak bukak xD cantik warna purple karpet tu!

NA said...

Oh masa itu hendak makan. Dalam hati memang melonjak gembura. Lepas itu ingat hendak ambil gambar bungkusan. Maklumlah blogger, hendak letak dalam blog. Gambar hendak cantik jadi ambil gambar waktu siang. Lepas itu boleh terus guna karpet. Hehe duduk dan pijak rasa lembut.

Abam Kie said...

tahniah kerana selalu terima hadiah. Murah rezeki sokmo...

Nadzirah Salahuddin said...

Cantik cantik. Bestnya hadiah dapat karpet. Bukan kaleng-kaleng hehe. Tahniah.

Nour Adieb said...

wowww, rezeki

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah selamat sampai hadiahnya. Best tu dapat hadiah besar, karpet cantik. Tahniah kak :)

Wak Lat said...

tahniahnyer., ;p

Ako Retna said...

Wah.. Murah rezeki si pemberi..

Shida Radzuan said...

Wah rezeki NA :)
murah rezeki selalu NA :)

dear anies said...

wahhhh awal dia dpt hadiah raya ya😊

NA said...

Eh ada terfikir karpet yang mudah dan ringan untuk dikemas. Alhamdulillah dapat.

syuhada salleh said...

wahh tahniah sis!

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bestnyaaa. Tahniah.

Khairul Krol said...

Cantik warna karpet. Raya dah tak perlu beli lagi hehe

Syaz Rahim said...

bestnya hadiah itu ;)

Nina Mads said...

alhamdulillah rezeki.. cantik carpet. muda dicuci jenis macam ni.
kalau rumah mak habislah dicakar kucing, terpaksa gulung dan simpan

Farrah MF said...

Tahniah! Cantik carpet tu 😊

mamapp said...

Wah nak deco raya dh ni

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. cantik akrpetnya..

Curheart.Bedelia said...

banyaknyaaaaa hadiah ^_^ murah rezeki alhamdulillah