Nuffnang

Wednesday, October 27, 2021

Rezeki: Nasi Goreng Kampung

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Nasiblah tidak dapat ikut emak dan abah ke KL. Tapi kadang-kadang bagus juga tidak pening hendak pergi ke tidak. Rasa seronok duduk rumah. Hehe.

Apapun rezeki datang nasi goreng kampung daripada kantin Mok. Mok berniaga di dalam bangunan RISDA Jalan Ampang. 

Nasi Goreng Kampung



Banyak betul nasi. Gambar diambil lepas sudah makan separuh. Separuh simpan makan untuk sarapan esok.

Kenyang betul. Alhamdulillah.


24 comments:

babYpose said...

Alhamdulillah sedap nasi goreng kampung, separuh pun masih banyak, memang rezeki.

Azhafizah MN said...

Kadang macam tu jugak. Malas nak keluar nak rehat rehat kat rumah je. Besar portion nasi goreng tu. Puas makan boleh 2kali servings gitu.

Bola Katok said...

Memang banyak tu. Kalau saya pun simpan separuh untuk makan kemudian.

mrhanafi.com said...

saya cukup suka dengan cara awak yang jimat dalam bab pemakanan.

makan sikit dan jaga kesihatan

NA said...

Haha ini pun rasa macam tidak jaga kesihatan.
Makan kurang sayur.

norhidana said...

nampak mengiurkan nasi goreng kampung tu, punyala banyak menimbun

Seri Kandi Di Tanah Jauhar said...

Dah makan separuh pun masih ada banyak macam tu???

nohas said...

Alhamdulillah..jauh datangnya tu.,

edahyukarim said...

Dah makan separuh pun, nampak macam baru..hehe..memang banyak. Alhamdulillah, mungkin ini cara peniaga berkongsi rezeki, kan :)

SalbiahM said...

nasi goreng kampung di mana-mana pun mesti portion besar kan. hati-hati duduk sendiri di rumah tu

Kamsiah yusoff said...

Memang menambat selera,dgn pedasnya,kangkung,kcg pjg,ikan bilis garing..

Ako Retna said...

rezeki NA la ni dapat makan nasi goreng kampung...
selalu kita suka soh org kedai letak cili api byk2 hahaha ...
x tau nape order nasi goreng je mesti nak pedas2

Wak Lat said...

wahh sedapp tu nasi goreng kampung, besar portionnyer., ;p

Ana Jingga said...

NA tinggal sengsorang ke tu :)

Luiz Gomes said...

Boa tarde. Esse arroz parece ser muito gostoso.

Cik Suerin said...

Best tu nasi goreng kampung, cheq pun suka 😋
Semoga rezeki Mok dilipat gandakan kerana berkongsi rezeki ✨🌼

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sedapnyaaa.

nayfatimahrasyid said...

Alhamdulillah 🤲🤲

Abam Kie said...

sedap tu. makan sikit2 lama2 habis. selamat menjamu selera..

nona sani said...

Wow.. dah separuh makan pun nampak macam banyaknyaaaaa... Phewwww!

mama sara nur @ Cik Nor said...

kesukaan. nasi gorzng kg

Rabiahtul adawiyah said...

Ya Allah
Sedapnyaaa
Dahlah my favvv ni

mamapp said...

Sepenuh alam nasi dia tu na oii. X kede
Kit

Farrah MF said...

Baca entri NA ni terus jadi teringin hendak makan nasi goreng kampung!