Nuffnang

Sunday, March 20, 2011

Salah Faham Kerana Ayat Berlapis



Assalamualaikum...

Teguran sedikit untuk pembaca tulisan saya dan saya juga. Sila baca berulang-ulang kali tulisan saya untuk faham. Jangan terus buat kesimpulan yang mengakibatkan memberi komen yang salah. Kalau tak faham tulisan saya (saya tahu tulisan saya skema sedikit), sila TANYA. Malu bertanya sesat jalan.

Harap-harap teguran ini diterima dengan hati terbuka. Terima kasih kerana membaca dan memberi komen. Untuk saya, saya akan cuba mengurangkan menulis berbelit dan ayat berlapis dalam satu ayat. Saya tahu saya suka buat ayat berlapis dalam satu ayat.

Maaf dipinta kerana saya buat ayat berbelit yang menyebabkan anda salah faham.

P.S: Mahu memperbaiki diri dari semasa ke semasa


2 comments:

Anonymous said...

kadang kadang salah tafsir memang boleh mengudang salah faham yang besar, sebaiknya orang haruslah menghadam terlebih dahulu kata kata yang disampaikan sebelum membuat tafsiran selanjutnya, kan? sabaq naaa :)

NA said...

Terima kasih Fatin :)