Nuffnang

Tuesday, March 1, 2011

Peraduan Gift To Give: Masuk Hospital



Assalamualaikum....

Cepat betul ya masa berlalu, sekarang kita di bulan Mac. Ingat tak tulisan semalam saya pasal Peraduan Gift To Give tu? Saya ingatkan doktor (tuan punya peraduan) nak sambung dengan peraduan sama iaitu Mari Membaca. Sekali tukar tema daa.Saya punya nak tulis pasal buku, sekali tengok peraduan mengenai pengalaman menjadi pesakit hospital. Saya cuba ingat-ingat kalau saya pernah masuk hospital. Oh, rupanya baru saya sedar saya tidak pernah menjadi pesakit hospital! Pengalaman menjaga orang sakit pun tiada.

Apapun ia tidak menghalang saya untuk menghebahkan peraduan ini kepada orang lain. Sesiapa yang mempunyai pengalaman menarik, lucu, seram atau sebagainya menjadi pesakit di hospital atau menjaga pesakit, bolehlah masuk peraduan ini. Ini peraduan menulis dan kalau ada gambar, boleh letak. Maklumat lanjut boleh klik di sini. Hadiah menarik disediakan. Selamat mencuba.

No comments: