Nuffnang

Friday, November 11, 2011

Perubahan


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Selamat petang Jumaat semua. Rindu nak menaip. Akhirnya dapat melepaskan rindu. Sebenarnya sebelum tu saya tengah pening dengan peraduan Olympus tu sebab saya takut buat kesalahan teknikal. Nak betulkan tak boleh pula maka terpaksa hantar pertanyaan kat Nuffnang macam mana nak betulkan atau apa saya hantar tu dah betul ikut prosedur. Harap-harap betul atau kalau tak, harap-harap boleh betulkan. Saya berusaha hasilkan pos tu taknaklah kerana kesalahan teknikal buatkan pos tu tak terima. Maksudnya macam korang hantar tapi tak sampai atau hantar tapi tak lengkap.

Tengok seimbas di google reader ramai yang kemaskini pasal tarikh hari ini. Setelah lama tak buka google reader tu (seminggu lebih sebelum pos peraduan). Tergagau juga nak membiasakan diri. Tengok banyak dah lain. Kotak jerit pun ada versi lain. Apa lagi penulisan dan rupa paras blog para blogger lagi berbeza. Cepat betul teknologi berubah. Hari tu pun balik kampung, ada yang bawa netbook, bawa mainan video mudah-alih. Dapatlah saya main 'games' Load Runner yang 20 tahun saya tinggalkan. Bentuk kompak mainan video tu.

Ok itu sahaja. Sebenarnya menunggu balasan emel daripada Nuffnang camne status pos tulisan saya tu. Esok selepas 11:59 malam dah tutup peraduan. Harap-harap semua berjalan lancar. Saya nak pastikan peraduan saya tu mengikut prosedur supaya boleh diadili sebab saya buat sungguh-sungguh. 

Jumpa lagi. Moga saya menang.

P.S: Lepas ni nak peningkan Peraduan Jacker tu. Hehe.


9 comments:

aamalinaazman said...

heeee
ajen sungguh kak wina masuk peraduan ye

wee..i wish u gud luck akak! =]
tula, kekadang risau jugak kan, buat kesalahan yg kekadg mungkin kita termiss kan..
heee

x pe..insyaAllah, dipermudhkan jln akak ye =]

Anonymous said...

good luck kak :)

Syazana Zainn said...

wah rajinnya join contests.. hihi

btw, gudluck!

maszull said...

assalamualaikum wina...mama doakan semoga berjaya yer...:)

IAMZAILIEN said...

hai...like

KaK LimAh Si SupiR said...

gdluck kak wina ^_^

Kotak Hati said...

hye..!!!doa moga kamu menang...!! amiin.. =)

teha said...

ble nk hapdate ? hehe :)

Syazana Zainn said...

masih menunggu update terbaru dari kak wina :)