Nuffnang

Wednesday, July 3, 2013

Panduan Waktu Solat Apabila Bermusafir


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Solat fardu adalah kewajipan yang perlu dilakukan di mana sahaja kita berada. 

Masalah adalah apabila kita merantau dan di sana tiada azan untuk pemberitahuan masuk solat. Saya mengalami masalah tersebut. Jadi bagi pengembara bolehlah rujuk pada laman ini. Jadi pada bahagian prayerfinder, pilih negara yang dilawati. Seelok-eloknya buka laman ini sebelum pergi ke sesuatu tempat. Jangan macam saya lepas dah lawat baru nak buka. Contoh boleh tengok di bawah. Klik untuk besarkan.

Waktu Solat Rusia Dipaparkan Bandar-Bandar Utama Seperti Moscow Dan St Petersburg

Ok itu sahaja saya nak kongsi. Jumpa lagi...

11 comments:

maszull said...

assalamualaikum wina...lama x singgah sini moga sentiasa di dlm keadaan yg sihat je...:)

NA said...

waalaikumussalam...terima kasih kerana melawat.

-wina1979-

Unknown said...

seronoknya dpt melihat negara orang... boleh main salji selalu

ajax85 said...

semua ngr ada ye.

Jajas said...

selamat berpuasa kak NA

Tinta Lana said...

Salam.

Kadang2 mengintai wina.. :)

Selamat berpuasa wina.. terima kasih singgah baru ni :)

Unknown said...

sekrg semua makin mudah kan

:)

Pwincess said...

thanks for sharing =D

Unknown said...

aplikasi android untuk waktu solat pun dah ada sekarang...

Nor Azimah Ali said...

lama tak update, sibuk ye?

Nor Azimah Ali said...

assalamualaikum Na, lama tak update, sibuk ke? :)