Nuffnang

Monday, November 9, 2020

Menangkap Nombor Bertuah

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...


Senang tidak menjadi penangkap nombor? Bagi saya senang. Hehe kalau kita rajin melawat blog orang tersebut, tidak perlulah setiap masa tapi setiap hari, insya Allah. Ini kerana kita boleh tahu trafik orang tersebut dengan melihat trafik pengunjung dan agak nombor yang akan kena.

Pengira Pengunjung



Ok nombor bertuahnya ialah 1,315,000. Alhamdulillah dapat tangkap ikut formula yang diberitahu.

Hadiahnya sudah dapat petang tadi. Barang daripada Shoppee.

Bungkusan Hitam



Terus buka. Mula-mula ingat tudung tapi kain batik. Bolehlah buat kain baju kurung memang ada baju yang tiada kawan lagi. Terima kasih Syazni.

Kain Batik Hitam



Sesiapa yang berminat untuk  menangkap nombor ekor bertuah bolehlah ke blog-> www.syaznirahim.com. Perhatikan pengiraan pengunjung melalui pandangan web. Harap ada orang lain yang berjaya nanti. Kalau 2 kali terlepas, saya akan cuba lagi. Insya Allah.

Ok itu sahaja. Jumpa lagi.

40 comments:

Eina Md Ali said...

Wahh, tahniah NA

Muhammad Naim Abdullah said...

Tahniah

Syaz Eym said...

Alhamdulillah dah sampai, harap wina suka ❤️❤️❤️

nohas said...

Tahniah..

Zhi said...

Tahniah.. !

Atul Hamid said...

bestnya.... Tahniah 👏🏻👏🏻👏🏻

norhidana said...

tahniah kak, cantik kain batik tu... warna dia tu lawao

Atie Zieya said...

kain batik! cantik pulak tu! tahniah NA :)

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah..hebat akak berjaya menangkap nombor bertuah. Saya dah terlepas sekali. hihi

Cantik tu corak kain batik dia. Batik jawa eh orang panggil.

Amie said...

Tahniah dapat kain batik. Cekap tangkap no ekor ya... hahaaa!

Mrs. A said...

Wah! tahniah NA.
Not bad dapat kain batik

Nur said...

Tahniah, NA. Rezeki... :)

Kamsiah yusoff said...

Wahh tahniah berjaya tangkap

Shida Radzuan said...

Wah! Tahniah NA! bertuah sungguh dapat kunjungan di cari oleh syaz :)

Cik TK said...

Wahh tahniah!! Cekap tangkap nombor ni! Cantik kain batik tu...

mama tisya said...

tahniah

Ujie Othman said...

Wah...tahniah NA 👏🏽

Amelia said...

Woaaah, tahniah :) dah lama saya tak join pertandingan dalam blog

Puan Hazel said...

Alhamdulillah
Cantik kain batik tu.

Nour Adieb said...

alhamdulillah, rezeki NA

Farrah MF said...

Tahniah, Na. Rezeki nombor dapat kain batik 😊

TukangKebun said...

Tahniah NA.

mrhanafi said...

demgan teknik dan taktik betul memang boleh berjaya..

itupun berkat usaha yang rajin dan sungguh-sungguh.

tahniah dari saya

adianiez AIDA said...

tahniah Wina :)

Abam Kie said...

Kena selalu jaga2 agar berjaya menangkap no bertuah tu. Tahniah ye..

Litah L said...

wahhh congrats NA!

Suria Amanda said...

Tahniah..cantik kain batik tu...

AisNy said...

Terima kasih atas perkongsian tips nie...

SalbiahM said...

Wah.. Ingat tangkap nombor apa tadi. Tahniah ye

Wak Lat said...

tahniahnyer., ;p

hasliynda umairah beauty said...

alhamdulillah
tahniah
bestnya...

Warisan Petani said...

Tahniah dapat menangkap nombor

Nor Azimah Ali said...

Tshniah Na, rajin awak ye

mamapp said...

Tahniah NA.. cuba tamgkap no kat blog mama pula..berbulan2 xde yg berjaya

~wani~ said...

tahniah.

yonosoymillenium said...

que interesante, la verdad es que no miro mucho los números. felicidades

Nina Mads said...

alhamdulillah rezeki tak kemana.. kain batik pakai dgn baju kebaya cantik..

Siti Yang Menaip said...

menarik juga ni diorang buat macam tu..
comel je..

dear anies said...

wah dasatttt tahniah tahniah!!!

nona sani said...

Whoaaa.. Tahniahhhhh.. saya pun dapat haritu.. Novel pertama beliau. hehehe