Nuffnang

Saturday, November 21, 2020

Terlepas 1

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Coretan sebagai kenangan untuk menangkap nombor. Kalau bukan rezeki. Susah juga menangkapnya. Buat kira-kira bila nombor itu akan muncul pun boleh terlepas. Terlebih 1 angka pandangan muka (page views).  

Sepatutnya 2 300 000 bukan 2 300 001  


Semoga berjaya siapa yang dapat tangkap nombor baru nanti di www.mamapipie.com


24 comments:

Syaz Eym said...

Aduh 1 je

Amie said...

Kena berjaga-jaga nak tangkap nombor ni! Jangan sampai tertidur ya, nanti nombor terlepas!

Azhafizah MN said...

susah nak menangkap nombor ni. Selalu terlepas kak. sayang terlebih 1 tu kan. kalau tak, cantik dah tangkap nombor tu :)

Muhammad Naim Abdullah said...

Sama dengan Naim kekadang nombor dah terlebih yang di minta hehe

Semut Senyum said...

Assalamualaikum, alaa.. sedikit tersasar... nampaknya bukan rezeki kali ni.

Atie Zieya said...

ahahaha..atie tak pernah pun tangkap number ni rasa letih nak mengejar... so abaikan je la hahah

Martin Karakabu said...

Semoga sukses ya sobat

Sepertinya tidak mudah ya namun harapan saya semoga sobat Na selalu sukses. Semangat selalu ya..

mamapp said...

Alahaii satu aje beza nya.. jgn putus ada NA.. semoga dpt capture no baru. Nampak mcm ada potensi nak menang tu

anakdenesor said...

hahaha yg ni mmg susah nk capture

Nina Mads said...

memang susah ni.. heheh

SalbiahM said...

So far tak pernah berjaya menangkap nombor

Shida Radzuan said...

Inshaa Allah NA ada rezeki lain pula :)

Nur said...

Wah, gigih nampaknya. Good luck, NA. :)

Warisan Petani said...

belum ada rezeki lagi nampaknya.
Cuba lagi lain kali.

Siti Yang Menaip said...

alaaaa sikit lagi.. xpe cuba lagi hehe..

Farrah MF said...

Terlepas 1 nombor 😅

Cik TK said...

Wah terlepas satu je tuuu.. huhuuuu

nayfatimahrasyid said...

Hahaaaaa ✌️✌️

adianiez AIDA said...

wow!

mamapp said...

Tunggu soon no baru akan sampai tau

Abam Kie said...

Abe kie terlepas nak tangkap la. Lain kali la cuba jika ada tawaran lg.

Litah L said...

bukan rezeki hehe
cuba lagi lain kali :)

Nina Mads said...

semoga ada rezeki NA :)

dear anies said...

xpe...insya allah ada rezeki lain akn dtg