Nuffnang

Wednesday, July 21, 2021

Rezeki Lagi

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya Aidil Adha. Sudah masuk hari tasyrik yang pertama. Semalam tidak aktif sangat jalan-jalan blog. Banyak makan. Hehe. Lontong, nasi impit, rendang ayam kampung dan sambal paru.

Alhamdulillah hati ini jalan-jalan blog orang ternampak nama saya terpilih dalam senarai 'Top 10 Comentators June 2021'. Tidak sangka terpilih juga dapat duit raya RM50 (anggap duit raya sebab ketika Hari Raya Aidil Adha). Terima kasih ya Puan Amie menceriakan diri ini. Semoga selalu menulis. Kagum dengan Puan Amie yang pegang pelbagai peranan tapi sempat masak lauk yang kadang-kadang saya tidak pernah dengar! Puan Amie ini ulat buku juga. Berminat membaca diari Puan Amie? Boleh klik sini atau taip salamisimon1.blogspot.com.

Senarai 10 Orang Tulang Komen Bulan Jun



Ok jumpa lagi. Insya Allah. Hehe kita tidak akan tahu apa akan berlaku akan datang.

35 comments:

babYpose said...

Alhamdulillah rezeki. Tumpang happy. Teringin nak buat juga, nak kena belajar kan..

Amie said...

Terima kasih NA sudi datang dapur, meriah-meriahkan rumah Kak Amie. Selamat hari raya aaidil adha.

Postinks said...

Alhamdulillah. Tahnia ye♥️😊

mama sara nur @ Cik Nor said...

alhamdulillah

Warisan Petani said...

Tahniah
Rezeki

Atiqah Najihah said...

Alhamdulillah rezeki tak pernah salah alamat. Tahniah akak! ;)

Ako Retna said...

Memang murah rezeki NA hehehe
semoga sentiasa akan terus dilimpahi rezeki meluah :)

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah..Tahniah kak dapat duit raya dari Kak Amie. Sedap sedap menu hari raya tu. Lontong paling favourite :)

fairus said...

Alhamdulillah. Rezeki. Saya pernah dapat sekali, bulan lepas rasanya..

mama tisya said...

wah rezeki tu..tahniah duit raya

dear anies said...

wahhh tahniah NA. dpt duit raya haji pula kali ni ya😊👍👍

dear anies said...

p/s terima kasih ats komen dan sggh blog sy. nnt sy smbg komen lg yaa😊

Kamsiah yusoff said...

Alhamdulillah...murah rezeki awak ya

Kamsiah yusoff said...

Alhamdulillah...murah rezeki awak ya

Cik Suerin said...

Tahniah ya, dan salam Aidil Adha 🧕🏻🤝🏻✨

zila norazila said...

Alhamdulillah murah rezeki NA..salam aidil adha

Shikin Razali said...

Alhamdulillah, murah rezeki akak... hihi Insha Allah, jika nama akak kekal kat carta bulanan saya, bulan depan rezeki akak pulak yang dapat hadiah... hihihi stay tune..

anakdenesor said...

congrats sis! murah rezeki

SalbiahM said...

Tahniah kak NA. Eh nama saya ada jugak. Moga murah rezeki kak Amie

Puan Hazel said...

Alhamdulillah tahniah! Rezeki utk org yang rajin berusaha :)

Abam Kie said...

tahniah! rezeki mmg x pernah salah alamat...

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

ALHAMDULILLAH , REZEKI

Laura Cantik said...

salam aidiladha.

Nur said...

Tahniah ye, NA. Banyak juga tu, duit raya NA dapat. :)

Syaz Rahim said...

alhamdulillah

Gustyanita Pratiwi said...

alhamdulilah tambah berkah dan tambah rejeki kak ^^

zaty ૮₍˶• . • ⑅₎ა said...

syukr <3

Ilma said...

Waalaikumussalam
Alhamdulillah
Tahniah

nona sani said...

Wow, Tahniahhhh...
Memang rajin sungguh ni mengomen blog orang..Hehe~
Hadiah apa tu...

Shida Radzuan said...

Alhamdulillah! Rezeki tak pernah salah alamat kan :)

mamapp said...

Tahniah na yg rajin

Hans Hanis said...

kerajinan tak sia-sia
hehehe

Rabiahtul adawiyah said...

Tahniah kak

mrhanafi said...

rezeki murah untuk orang yang rajin...alhamdulillah kalau begitu

dear anies said...

alhamdulillah tahniah NA
pulun lg lps ni chaiyok chaiyok! ;-)