Nuffnang

Thursday, June 23, 2022

Oiii, Darah Manis!

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Begitulah tajuk buku yang sangat menarik dan unik. Hasil antologi anekdot dan salah satunya kepunyaan Puan Amie's Little Kitchen. Ia bertajuk 'Seri Wajah Bakal Raja Sehari.' Untuk makluman buku ini berkenaan watak utama dan tunang menjaga adab perhubungan setelah bertunang agar selari dengan tuntutan agama supaya terpelihara hingga ke pelamin. Mesti ceritanya sangat comel dan manis! Awww :) Tidak sabar hendak baca.

Hadiah ini diterima kerana saya berjaya teka jumlah hari bercuti dengan tepat. Tengok tulisan tangan Puan Amie macam tulisan emak saya.

Buku Dengan Ucapan Daripada Puan Amie



Di sampling itu saya dapat T-shirt warna merah hati dengan tulisan Sabah Tea.

Buku Oiii, Darah Manis Dan T-Shirt Sabah Tea



Terima kasih daun keladi Puan Amie. Bungkusan selamat tiba ke tangan saya pada pukul 11 pagi lebih setelah saya buat 'pertanyaan' melalui emel Gdex petang semalam. Terus dapat jawapan hari ini hantar. Alhamdulillah.

Jumpa lagi.

P.S: Alamat penerbitan SYFE rupanya di Taman Tasik Utama. Ayer Keroh. Selalu jalan ke sini untuk ke kedai tomyam. Boleh skodeng tempat penerbitan ini.

14 comments:

Ujie Othman said...

Wah, hebat NA bab teka2 ni kan. Tahniah!
Buku menarik, baju pun cantik.

nohas said...

Tahniah NA, selamat membaca..menarik judul bukunya..
nanti buat review, k..

Ako Retna said...

baca tajuk tadi,ingat NA nak buat majlis kenduri kendara hehehe

Nur said...

Tahniah, NA, dan selamat membaca. :)

Ammi said...

apa dia??
Oh bukan panggil ammi ke?
Ingat ammi yang berdarah manis itu...ahakss

Amie said...

Alhamdulillah. Kiriman sudah selamat diterima. Tahniah NA!

Puan Hazel said...

Tahniah NA!
Seperti biasa, hadiah dari Kak Amie bukan biasa-biasa kan :)

SalbiahM said...

menarik tajuknya.selamat membaca dan melaram tshirt baru

Abam Kie said...

tahniah diatas kemenangan ini. Keep it up!

Wak Lat said...

tahniahnyer.. aminn 👍👍

mama tisya said...

tahniah dpt buku & tshirt ...slamat membaca

norhidana said...

selamat mula membaca kak... ingat akak yang darah manis tadi hehehehe

Kakmim said...

menariknya anekdot tu... jarang jumpa catatan org darah manis ni.. anyway tahniah NA

Yuslina Ghazali said...

saya pun tak tau bila nak mula baca novel balik. biasalah bz memanjang