Nuffnang

Saturday, December 12, 2020

Hadiah Planner Untuk Saya

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...


Selepas berehat-rehat setelah selesai sarapan, terdengar bunyi hon.

Bungkusan Merah Jambu



Abah beri bungkusan. Bungkusan untuk saya. Saya rasa keadaan lekuk bungkusan. Macam buku. Teruja hendak tahu buku apa.

Buka sahaja  nampak tajuk LIVE LIFFE TO THE FULLEST- PLANNER 2021. Saya memang teringin hendak ada jurnal khas. Saya ada jurnal biasa yang beli buku log A5. Wah macam tahu sahaja.

Planner 2021



Terima kasih Shikin Razali. Saya kira saya pengunjung tetap blognya. Semoga murah rezeki. Pembaca, silalah melawat blog Shikin-> www.shikinrazali.com

Bungkusan Besar Dan Berat



Pada cerita lain berkaitan bungkusan, semalam ada barang untuk abah semalam. Sudahlah hantar waktu hampir solat Jumaat (abah sudah pergi masjid), barangnya besar gila dan berat sampai kena tolak masuk rumah.

26 comments:

Eza boom boom said...

Untungnya dapat planner. Rezeki awak, alhamdulillah. Bungkusan yang besar gedabak tu apa pulak ya??

Shida Radzuan said...

Rezeki NA :)
Tahniah NA! Hadiah dr saya NA kena tgu ya
sbb saya akan proses sekali dgn top komen bulan 12 :)

dah ready saya inform dlm entri ya!

Atie Zieya said...

cantiknya planner tu! congrats!!

Shikin Razali said...

Alhamdulillah, sampai dah hadiah akak pada awak.. tahniah sekali lagi.. and terima kasih kerana sudi jenguk jurnal akak...😊

Shikin Razali said...

Barang apa agaknya yang abah awak beli tue yea??

Nur said...

Tahniah, NA. Dapat planner. :)

NA said...

Bath tub.

Litah L said...

rezeki tu.. tahniahh!

nohas said...

Tahniah, Alhamdulillah..

Cik TK said...

Tahniah NA!! Cik TK pun dapat juga!

Aisya Ismail said...

Tahniah! Bestnya dapat planner.

TukangKebun said...

Wah comel dan tersenyum tengok tulisan atas bungkusan Plastik tu.
Murah rezeki.
Besar yang Abah NA punya.

Nina Mads said...

tahniah NA.. mcm tahu2 nk jurnal tu.
apa agaknya dlm kotak tu

mrhanafi said...

alhmadulillah...rezeki tak pernah salah alamat

Martin Ruma said...

Wah baik benar sahabatnya. semoga beliau murah rezeki dan sahabatku yang mendapatkan buku ini pun diberi semangat untuk terus membaca dan menulis.

Oh ya apakah bungkusan yang besar (lihat di foto), isinya buku semua?

NA said...

Buku ialah seperti diri atau tulisan larian penting.
Bungkusan itu mengandungi kolam mandi (bath tub). Apa ya panggilan di Indonesia?

Farrah MF said...

Tahniah, NA. Selamat berjurnal 😊

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah. Tahniah Kak Wina. Seronok tu dapat planner :)

mamapp said...

Tahniah NA, tq jugak rajin singgah blog mama

SalbiahM said...

Bestnya dapat hadiah planner. Dah boleh mula merancang

NA said...

Sebuah tab mandi :)

iena eliena said...

Wah dapat planner..hehe iena tak dapat planner lg tuk tahun 2021 ni.. biasa attend event dpt planner tp now since ade covid ni tak banyak event :D

Victoria said...

Amazing post! Thank you very much for your sharing!

Siti Yang Menaip said...

alhamdulillah dapat rezeki planner..
saya niat nak ada planner tu lama da tapi ehehe.. pemalas.
tak jadi2 juga nak buat planner..

dear anies said...

tahniahhhh... so far dah byk conteng x dlm planner tu? hehehe

babYpose said...

Apa plannya, ceh wah tanya la pulak hehe.. Berbagai plan, kadang follow yang ditentukan ja, tahniah selalu dapat hadiah, nak jugakkk. InshaAllah.