Nuffnang

Saturday, October 5, 2019

Review: Sweet Chilli Fish Burger McD

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Alhamdulillah. Jerebu dah takde. Cerah sahaja dan nampak langit biru serta awan. 
Isnin petang adik perempuan saya keluar pergi ke pejabat pos. Jadi saya kenalah tengok si kecik 3 bulan dak Aafiya. Macam lama pula keluar adik saya tu sampai Aafiya dah menangis teruk. Nak tak nak kenalah bagi susu tepung yang dia tak nak. Haha mati kutu sebab dia meliang-liuk badan. Dapat pakej kena cekau kat leher. Rasa bisa betul.
Akhirnya penantian berakhir. Adik saya rupanya singgah McD beli makanan. Saya dapat ini. Sweet Chilli Fish Burger (walaupun kena kongsi).
Macam mana rasa? Seperti nama sweet chilli memang manis dan pedas di hujungnya. Adik saya yang dah makan dulu cakap pedas jugalah. Saya rasa pedas sederhana. Jadi ikut lidah masing-masing. Bagi saya sedap dan sayur cukup tapi saya suka sayur banyak macam boleh pesan di Subway.
OK itu sahaja.




8 comments:

Azhafizah MN said...

Teringin juga tapi belum cuba lagi.

Nor Azimah Ali said...

Lama tak jumpa NA kt sini, apa khabar?

NA said...

Nasib bail adik yang beli

NA said...

Sihat. Doakan yang baik-baik supaya istiqamah berblog.

AtieYusof said...

Belum pernah cuba ni..
insyaAllah nti akak nak cuba jgk..:)

Hayati Suki said...

belum try lagi menu ni..kena serbu m'D laa nanti..hehe

Nur said...

Waktu MCD keluar burger ni dulu, saya tak sempat cuba pun. Baik adik NA, belikan kakaknya burger.

Nina Mads said...

sweet chili ni tak pernah dpt cuba mkn lg..