Nuffnang

Wednesday, May 5, 2021

Maaf Dipinta

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Sempena bulan Ramadan, saya ingin memohon maaf atas salah silap kata-kata/tulisan, komen yang diberikan atau alpa membalas komen/soalan.

Maafkan saya yang lemah. Ok mari kita kejar malam Qadr nanti. Hari ini sudah 23 Ramadan.

Kalau ada soalan yang pembaca ada tanya sebelum ini saya terlepas pandang, bolehlah tanya balik di ruangan komen pos ini balik.

Terima kasih. Maaf sekali lagi. Jumpa lagi.


Tat Daging Pemberian Jemaah Solat



24 comments:

Wak Lat said...

salam ramadhan mugo berjumpo lailatulqadar ., aminnn

Atie Zieya said...

amin amin..semoga kita semua bertemu malam lailatul Qadar..
tat daging, sedapnyaaa

fairus said...

Samalah saya. Sekiranya ada terdapat apa² kesalahan, harap dapat dimaafkan.

Azhafizah MN said...

Tak ada salah dan silap akak pada saya. Maafkan saya juga jika ada kesalahan dan kata-kata saya pada akak ye. 0-0 :)

Azhafizah MN said...

Lupa nak komen tart daging tu. tak pernah makan tart daging gulung. rasanya macam pernah makan versi macam cheesetart shell tu.

norhidana said...

maaf di terima kak, tapi rasanya takde yg perlu dimaafkan,... semuanya ok saja

nampak sedap tart daging tuh

nohas said...

samalah kita, nak minta maaf jg..semoga kita istiqomah dlm beribadat..

Farrah MF said...

Moga ada rezeki kita bertemu malam al-qadr. Aamiin.

Nur said...

Maafkan saya juga, ye, NA. Selamat beramal. Sedap tart daging. :)

Atiqah Najihah said...

Jommm kak NA. Tak lama dah kan, tinggal 7 hari je lagi hari berpuasa.

mama tisya said...

tat daging menarik nmpknya...sama2 la kita perbanyakkan amalan di akhir 10 malam ramadhan terakhir

Tiara Sapphire said...

semoga dipermudahkan segala urusan :)

nayfatimahrasyid said...

Sama sama lah kita bermaaf maafan secara maya 🙏🙏

Sha Mohamed said...

Wah.. tart daging..
Saya juga mohon ampun dan maaf andai ada tersalah tulis dan mengguris hati..

Himawan Sant said...

Juga maafkan kalau aku tanpa sengaja ada kesalahan kata beromentar :)

Rezky Pratama said...

mhn maaf juga atas komentar ini
semoga lancar puasanya

Abam Kie said...

selamat beramal pd mlm 10 terakhir Ramadhan.

Semut Senyum said...

Saya sedia maafkan semuanya. Saya pun nak ambil kesempatan ini utk mohon maaf sekiranya ada terlanjur bait kata dlm penulisan blog saya mahupun komen-komen saya. Semoga ada rezeki kita bertemua Lailatul Qadar. Amiin Yaa RAbb.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Saya pun nak mohon maaf kalau kdg tak sempat blog walking.

nayfatimahrasyid said...

Salam Ramadhan 10 yang terakhir 😭😭

nona sani said...

Mintak maaf juga kalau terasa di alam maya ni ye.. Uii. x pernah rasa tat daging tuuu

SalbiahM said...

Sama jugak kak, mohon kemaafan kalau ada tersalah komen atau tulisan blog yang mengguris hati

dear anies said...

saya pun sama... maaf kalau ada tulisan sy yg pernah buatkan NA terasa...

mamapp said...

Sedapnya tart daging. Alhamdulillah bulan Ramadhan Sudah diharungi Dalam penuh kesederhanaan