Nuffnang

Saturday, November 19, 2022

Saya Sudah Mengundi

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Alhamdulillah sudah selamat mengundi pukul 9 pagi lebih. Ramai orang pagi-pagi. Ingatkan hujan kurang orang.

Dakwah Di Telunjuk Kanan



Lagi satu boleh celup jari telunjuk kanan. Saya bagitahu dahulu kertas undi saya comot sebab saya kidal. Orang kata undi rosak kali kertas ada kotoran.

Saluran 2 Parlimen 138 Kota Melaka.

Selamat mengundi.

21 comments:

Warisan Petani said...

Tahniah
Semoga membuat pangkahan bijak

Kakmim said...

Mmg ada yg req cop di jari telunjuk knn sbb kidal.. takut kertas undi kotor

Hanafi Abdullah said...

Tahniah kerana berjaya meelaksanakan hak anda sebagai rakyat Malaysia

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. Okaylah dia bagi celup tangan kanan.. Barulah kertas undi bersih tak comot..

SalbiahM said...

Ya, ahli keluarga saya ramai kidal. Pagi-pagi dah diingatkan

Puan Hazel said...

Lawa inainya :p

dear anies said...

skrg berdebar menunggu bakal PM

Ujie Othman said...

ramai yang keluar pagi sebab bimbang petang hujan.

Dapat jugak celup tangan kanan, PRU lepas dengar ada yang tak dapat walaupun dah beritahu kidal.

Mbul Kecil said...

wah biasanya kalau dulu di sekolah mbul kebanyakan murid yang kidal banyak yang cerdas kak...selamat sudah mengundi kak na

nayfatimahrasyid said...

Ooo... Kanan pun boleh ehhhh... Ok ok👍👍

Suria Amanda said...

SA pun dah mengundi..cuma tu la..keputusan pun x dapat lagi kan

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah selesai satu perkara. orang kidal memang kena celup tangan kanan nak elak comot pada pen dan kertas.

Masih menantikan keputusan siapa PM ke-10 harini.

Nina Mads said...

selamat mengundi sudah

Obat Sakit 2011 said...

kidal atau tidak tetap boleh

nona sani said...

Tahniah yer...sama lah kami..ingatkan hujan tak lah ramai..eh tapi bila sampai, meriah gak pepagi 😄 Settle awai senang..tak kalut 😂

Wak Lat said...

dah nak masuk seminggu masih xtau lg PM tepi erk., huhuhu

mugo2 negara akan tatap aman damai sejahtera sentosa senantiasa., aminn

mama tisya said...

akhirnya PM ke10 dh umum.....adik pn kidal aritu celup jari belah kanan juga

Abam Kie said...

masih mengundi di sek rendah kat kg. jaraknya cuma 12km. tp dah tua2 ni teringin nak tukar lokasi mengundilah. malas nk balik kg semata2 nak mengundi. dah la jln jem masa2 gini.

Amie said...

Tahniah!
Hari ini jari sudah bersih, tiada kesan dakwat, cuma kuku masih ada warnanya.

Yaya Mohd said...

Alhamdulillah selamat sudah

nohas said...

Alhamdulillah, selamat sudah..
Pagi2 mmg ramai orang, tmpt belum buka, dah pjg beratur..