Nuffnang

Saturday, May 14, 2011

Tulisan Awal Pagi

Assalamualaikum...


Terbangun tidur pukul 1:30 pagi terus teringat pada blog-blog kecintaan ni. Hehe, alang-alang mempunyai kelapangan masa maka haruslah gunakan untuk kemaskini blog. Sebelum ni hampir seminggu lebih tidak kemaskini blog.


Tulisan sebelum ni ada sebut pasal penyelenggaraan blogger. Mungkin kerana kerja menaik taraf sistem untuk telefon bimbit android. Terbaca di blog google pasal google baru sahaja memperkenalkan fungsi-fungsi baru untuk telefon bimbit android. Dalam berita pukul 8 malam pun ada. Saja kongsi maklumat kalau ada tertanya mengapa tidak boleh masuk blogger mungkin sebab ini agaknya.


Jumaat lepas sekali lagi saya ke MP kerana Maxis. Kali ke-2 ke Pusat Maxis maka kali ke-2 saya dapat ke Big Apple. Hehe kali ini beli 12 biji dengan harga RM25. Biar puas sedikit, lagi pula berkongsi dengan ahli keluarga. Dah nak hampir habis baru teringat nak ambil gambar.

Kotak Big Apple
Tinggal 4 biji donut. Saya punya yang warna kuning dan kuning di tengah

 


Alhamdulillah ada masalah Maxis dah selesai. Tiada iklan pihak ke-3. Memang jengkel hati saya terima iklan-iklan ini. Bahaya kalau kita terlanggan tidak sengaja. Jadi saya minta pihak Maxis terus buang dan sekat masuk dalam telefon bimbit, saya geram baca sms ni yang ada macam penipu. Ada sms ucap selamat harijadi dan suruh hantar mesej 'ya' untuk dapat hadiah. Bengong bukan harijadi saya pada bulan April. Nampak sangat sms dijana main hantar kat semua. Aman sedikit sekarang tiada sms mengarut. Kalau ada iklan pun daripada Maxis. Tu boleh dimaafkan sebab dipercayai tapi menjengkelkan juga terima iklan.


Ok itu aje kali ini. Jumpa lagi.

 

3 comments:

EMANNUAR said...

rimas jugak kan dpt iklan even dr maxis pun. bnd yg common pengguna maxis daa sedia tahu pun nk hantar. contohnya SOS Topup. lol.

damha said...

kekadang ade msj yg tertentu drp pihak yg ingin mengambil kesempatan mengaut keuntungan merompak secara halus duit pengguna ....menyuruh pelanggan menjawab pertanyaan mereka...yes or no...dll

NA said...

Biasalah tu nak ambil duit pengguna secara tidak sedar@damha
Haah kadang rimas @ Incik Eman