Nuffnang

Saturday, January 8, 2011

Esok Adalah Harinya....




Assalamualaikum...


Esok adalah... jeng-jeng harijadi saya ke-32 (kalau ikut waktu Masihi). Tambah setahun usia saya. Manakala 10 Safar ( tak lama lagi,beberapa hari) meningkat juga. Er berape ye?Hehe. Tak seronok betul kalau lahir awal-awal tahun ini tapi kenalah terima dengan hati terbuka tua cepat.


Apapun, saya harap saya dapat harungi tahun ini dengan sebaik-baiknya dan menjadi insan lebih baik. Nak hadiah tapi tak tahu sapa nak bagi. Terbayang-bayang kek keju Secret Recipe, bilalah nak dapat


Jumpa lagi.

2 comments:

Anonymous said...

selamat ulang tahun kelahiran. semoga bertambahnya usia, bertambahla juga ibadah solat kepada-Nya, bertambahlah ingata pada maha pencpta.

walaubagaimanapun, saya berdoa agar dimurahkan reszeki dan dikurniakan kesihatan yang baik. jaga lah makan minum dan hindari gejala hidup tidak sihat. semoga panjang umur. amin :)

NA said...

Terima kasih atas ucapan dan nasihat yang diberikan. InsyaAllah :)