Nuffnang

Sunday, April 17, 2011

Baliklah




Assalamualaikum...
Terima kasih kerana sudi membaca blog saya. Oh nak bagitahu pc umum tu bukan pc di kafe internet tapi pc di rumah ini juga di mana semua orang di rumah boleh pakai dan diletakkan di bilik tetamu.
Saya masih lagi menulis di pc umum. Ketika saya menulis tulisan ini, saya tinggal sorang di rumah. Adik, H pula ke KL. Mak dan abah di kampung, masih dengan tujuan untuk menjemput. Nampaknya perkahwinan adik saya, H sama tarikh dengan perkahwinan Putera William dan Kate Middleton. Bukan sengaja pilih sama tarikh yer, adik saya dah rancang tarikh tersebut sejak tahun lepas manakala pasangan diraja tu pilih pada awal tahun ini. Mak saya ralat sebab tak dapat tengok siaran langsung perkahwinan diraja tu. Hehe, saya cakap mesti dapat tengok ulangan nanti.
Adik saya, M tak dapat balik ke Malaysia (dia cakap tak dapat balik, Allah je tau kut dia nak buat kejutan kat H). Wahai adikku, M kalau baca ni, sila jangan buat lawak, cakap je dapat balik, nanti kitaorang buat bodoh tak jemput kat KLIA. Adik saya M ni ada karakter SUKA buat kelakar macam pelawak. Dia yang selalu buat lawak pada kami sekeluarga.
Mengikut perancangan, adik saya Y akan balik bersama budak bobot (Adiva) hari ini. Rindu nak menyakat budak bobot tu, cubit-cubit pipi dan gigit jari dia. Esok budak bobot tu akan mencecah 6 bulan.
Oklah, wahai ahli keluargaku cepat balik lebih-lebih lagi si M, tak lawak tau cakap tak dapat balik.
Jumpa lagi.


P.S: Along cakap balik, balik tau. Bayar jer denda ponteng kelas. Takpun cakaplah kat pensyarah M tu, ada ahli keluarga kahwin mesti dia faham.



No comments: