Nuffnang

Friday, April 22, 2011

Saya Nak i-Pad!!!




Assalamualaikum....
Selamat pagi Jumaat penghulu segala hari. Tinggal seminggu lagi H akan bernikah. Tahu tak semalam H nak pergi ke Putrajaya, sebelum bertolak H ada pesan suruh saya tengok kalau ada penghantar kurier datang rumah. Nak tahu tak? Adik saya menang i-Pad!!! Ee saya yang beria-ia nak i-Pad dan sungguh-sungguh masuk Peraduan Mudah Menang Harian Metro sebab nak i-Pad, adik saya pula menang! Saya cakap kat dia, "wah-wah Na ni sungguh-sungguh masuk peraduan, H pula menang." Dia sengih-sengih aje. Takpe-takpe, mungkin ada rezeki saya nanti. Takpun adik saya akan baik hati bagi i-Pad bila dia nak berhijrah. Mana tahu. Fuh moga termakbul, doa banyak-banyak Jumaat ni.
Waktu saya tunggu tu takde pula van kurier datang tapi bila adik saya si Y tunggu ada pula. Jadi dapatlah Y dan saya membelek i-Pad kepunyaan H terlebih dahulu. Wah-wah dalam hati mengira berapa banyak peralatan (gadget) si H ni ada. Memang rezeki dia murah dapat peralatan elektronik dan komputer. Itupun dia baik hati bagi komputer kat saya 1, tunang dia sebiji komputer dan skrin LED untuk komputer umum ni.
Harap-harap saya dapat memiliki i-Pad atau yang seronoknya i-Pad 2 yang terkini dan ternipis. Jumpa lagi.


P.S: Terima kasih yang beri komen, laung di kotak jerit atau baca tulisan secara senyap atau nyata.


No comments: