Nuffnang

Sunday, October 13, 2013

Terima Kasih Membaca!


 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...
Baru je balik dari kampung. Sebenarnya saya patut tinggal di kampung dari hari Khamis sehingga Selasa tapi risau mak balik sorang-sorang malam-malam. Alasan lagi satu saya rindu katil saya. Haha. Oklah esok kena teman emak pergi sekolah dan kemudian balik semula kampung.

Hehe di kampung sakan saya main Sugar Crush daripada telefon bimbit berbeza. Daripada telefon makchek, Aiman, Awie, Irsyad dan tab Afif. Dorang semua tak berapa mahir main atau dah lama tersekat pada satu tahap suruh saya naikkan. Hehe. Tahap sebenar saya dah 150 lebih tapi pada iPad adik. Dia tinggal Christchurch sampai bulan 12 sebab nak ambil periksa jadi saya tak dapat main. Saya cakap kat emak saya patut ada permainan tu pada telefon bimbit sendiri. Tersirat daripada ayat tu sebenarnya suruh mak belikan telefon untuk saya. Haha nak kena lempang saya ni. Telepati jerla moga-moga mak rasa pemurah nak kasi satu. 

Esok hari Isnin bolehlah puasa sunat. Apa saya baca puasa esok insya Allah dosa setahun lepas dan setahun akan datang diampunkan. Kalau saya silap beri penerangan, tolong tegur ya.

Selamat Hari Raya Aidil Adha semua pembaca. Terima kasih atas sokongan sama ada pembaca senyap, pelawat atau penulis blog lain. 

1 comment:

Nor Azimah Ali said...

salam aidil adha..moga sentiasa beroleh rahmat Allah