Nuffnang

Friday, June 19, 2020

Rezeki Jumaat

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Balik dari rumah Uwan terdengar bunyi loceng rumah. Jiran sebelah dari Terengganu beri laksam. Pucuk dicita ulam mendatang.

Laksam


Moga murah rezeki. 

24 comments:

hasliynda umairah beauty said...

alhamdulillah

hasliynda umairah beauty said...

alhamdulillah

Khairul Krol said...

Alhamdulillah rezeki NA. Dulu saya tak reti makan laksam.

Nur Asyiqin said...

Murah rezeki na.sb na pn org yg pemurah...ummi rs nk buat laksam la mgu ni..huhuhhjj.. sedap lak tgk laksam na..

NA said...

Ummi pun pemurah beri hadiah dan duit.

Syaz Rahim said...

Rejeki :)

Ana Jingga said...

feveret kak ana juga ni NA :)

Warisan Petani said...

Wkmsalam
Rezeki datang bergolek

Nor Azimah Ali said...

Rezeki tu. Tak semua org suka laksam ni, padahal nikmatnya laksam org teganu jer yg faham, haha..

Aisya Ismail said...

Alhamdulillah rezeki.

Unknown said...

sejak dah tak de pasar malam memang tak merasa dah nak makan laksam ni..Bila la nak buka pasar malam

Inspiration and Fashion said...

Nice post, I follow your blog # 278 , would you like to follow back?

https://insandfashion.blogspot.com/

Cikgu Badar said...

Alhamdulillah... rezeki tu

nohas said...

Alhamdulillah..

dear anies said...

kenapa sy x dpt????? fav sy tuuuuuu

Nana Liena said...

Rezki jgn ditolak,okay malam tadi belek majalan masak2...jumpa pula resepi laksam. nampak macam senang...tapi tak ramai yg suka makan dlm rumah ni..tapi saya suka. hehehe

OKje said...

Rezeki tak akan salah alamat hihi....Sedapnya Laksam...lama tak makan

AisNy said...

Alhamdulillah atas rezeki...

Siti Yang Menaip said...

alhamdulillah rezeki =)

Azhafizah MN said...

Alhamdulillah..rezeki makanan dari jiran.

Nina Mads said...

Rezeki yg tak disangka. Alhamdulillah

Galaksi Viral said...

Laksam terengganu mmg sodap kak. huhu

Nur said...

Alhamdulillah, rezeki. Saya dah lama tak makan laksam.

Nina Mads said...

kalau pandai buat laksamm alangkah indahnya