Nuffnang

Friday, July 1, 2011

Semoga Cepat Sembuh


Assalamualaikum...
Sendu pula aliran internet ni. Beberapa kali terbengkalai tengok Masterchef Australia. Jadi sementara tunggu aliran data video dan audio siri tersebut maka saya nak menulis blog sekejap.
Aha setelah bereksperimen meletakkan video sendiri dan menanam audio lagu maka cukuplah mencuba sesuatu baru di blog saya. 
Ingat tak tulisan saya pasal pc sendiri sebelum ini? Alhamdulillah setelah tidak buka pc sendiri maka tadi buka dapat juga. Saya mengambil kesempatan mengecas walkman saya dan mengemaskini definisi virus untuk AVG. Saya masih belum berani nak pakai bagai nak rak macam dulu-dulu. Saya buka untuk buang beberapa filem yang pernah saya dan H muatnaik untuk meringankan beban dan mengosongkan memori. Harap-harap pc saya sihat seperti dahulu. Makluman, saya tidak format pun sebab sayang nak format semula.
Tengoklah macam mana sebab pc tu apabila mengaum tu yang saya takut nak guna lama-lama. Apapun alhamdulillah pc tu tak ulang-ulang hidup semula seperti dahulu. Normal kembali. 
Ok jumpa lagi...

P.S: Semoga cepat sembuh seorang chatter kc yang kemalangan di jalan raya. 


P.S.S: Saya dah habis tengok siri 2 di internet. Pemenang Masterchef siri 2 ialah Adam
















No comments: