Nuffnang

Saturday, October 29, 2011

Paranoid


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Rindu nak menulis dan berjalan ke blog dengan bebas. Apakan daya masih tak dapat lagi. Peraduan yang saya kata nak letak kat blog tu hampir siap 99%. Ikutkan memang boleh siapkan cepat tapi nak pastikan saya buat dengan betul. Mula-mula tulis, kemudian masukkan gambar dan edit. Lepas tu adalah kena tambah apa yang kurang. Jadi saya buat semua tu di pc sekolah dan cc. Saya paranoid sikit sebab pasal keselamatan internet ni. Jadi tak dapat siapkan 100% dan hantar lagi. Saya tak suka pakai internet awam. Ada curiga takut orang lain boleh buka. Saya akan pastikan cuba bersihkan 'cache' apabila selesai pakai. Ni pun saya takleh baca pos-pos kat google reader.

Oklah semua jumpa lagi. Saya buat apa termampu. Sabar jerla kan ujian ni. Pada sisi lain, saya punya pandangan muka bulan ini melebihi bulan lepas. Alhamdulillah.


9 comments:

teha said...

xpee lmbt , aslkan ade.. hehe :)

aamalinaazman said...

hayooooo
ade apon akak
hehehehe

bizi penyee
semoga masalah akak selesai ye
aah..tenet kat lua mang cm bahaya kan

rindu akak!
jage diri ye =]

H A N said...

yup sabar jelah...nak join contest nnt! :D

Jue said...

Wahhh chayok2 yea...:-)

zareliqa afiqa said...

salam kak~ owh,pc kak wina tak ok ag eh.huhu=.=

bobiedanbad said...

excited tunggu peraduan :)

Mama atiyyah said...

sabar la..wah...nk tgok la praduan ape yg kak wina join tuh...cam best je...heheeh

maszull said...

assalamualaikum wina.... lama x dengar cite....:)

Anonymous said...

patut la nampak blog akak dah lama tak ber-update